Rozetka офлайн: як виглядає супермаркет лідера українського e-commerce (фоторепортаж)
Найбільший український інтернет-супермаркет Rozetka освоює офлайновую торгівлю. Тепер вибрати і купити товар можна не тільки на сайті, але і в фізичному магазині рітейлера.
Rozetka активно впроваджує омнікальную модель і експериментує з форматами роботи в офлайні. Нова торгова точка вже не просто місце видачі замовлень, а повноцінний супермаркет: з електронними цінниками, великим асортиментом різноманітних товарів – від гаджетів і аксесуарів до бакалії та одягу – примірочними, касами та сервісними зонами.
Як виглядає новий супермаркет Rozetka в Києві на проспекті Степана Бандери, і які товари там представлені – в матеріалі RAU.
В першу чергу Rozetka це все-таки маркетплейс, тому клієнтам, які купили товар онлайн, в новому магазині приділяється особлива увага. Але щоб забрати замовлення, клієнтові доведеться пройти через весь зал.
Зі входу вони бачать зону Check in – тут відвідувачі, які прийшли за покупками, зможуть самостійно вбивати номер свого замовлення, щоб зареєструватися в електронній черзі.
Але поки цю функцію виконують дівчата на інфостойці поруяд. Вони вибивають клієнтам інтернет-магазину квитанцію про номер в черзі з інформацію, до якої стійці в лінії видачі їм підходити.
Сама лінія видачі інтернет-замовлень знаходиться в глибині залу і розділена на сектори з буквами з яких складається слово ROZETKA. Дані про замовлення потрапляють на великий електронний монітор – там відбивається час, сектор і номер замовлення.
Монітор з електронною чергою в центрі залу. Таких екранів в магазині два.
З правого боку торгового залу знаходиться зал з товарами для дому, відділ великої і дрібної побутової техніки, в якому представлені холодильники, телевізори, духові шафи, печі, варильні поверхні, пральні машинки, фени та інші товари.
Практично всі товари в торговому залі мають електронні цінники. Виняток становлять лише акційні – вони стоять окремими купами по всьому залу.
Для продавців працюють спеціальні робочі місця: своєрідні електронні вітрини, які вони використовують, щоб швидко знайти інформацію про товар або зробити іншу операцію.
Так виглядають акційні товари – їх важко не помітити.
Продається в тому числі і бакалія, вона не вимагає особливих умов зберігання.
По центру залу розташований IT-відділ, в якому продаються телефони, планшети, ноутбуки, смартчаси та інша техніка.
У мобільному додатку маркетплейса можна сканувати QR-код товару і отримати всю інформацію про нього.
Робочі місця для продавців
Стенд с навушниками
Роботу навушників можно протестувати на власному пристрої.
Спеціальна конструкція являє собою відокремлену аудіо-зону, обшиту звукоізолюючими матеріалами, щоб можна було оцінити якість звуку.
Недалеко від входу стоять столи з комп’ютерами – це геймзона. Відвідувачі можуть сісти, відпочити і пограти в ігри. Для цього доведеться увійти в свій аккаунт. Зона актуальна і для дітей, батьки яких прийшли щось купити або забрати.
За великою круглою стійкою співробітники компанії роблять настройку сервісів. Це платна послуга.
У лівій частині залу покупець спочатку бачить стійки з кормами для тварин, потім стійки із засобами краси і догляду за собою, тут же знаходиться побутова хімія та засоби гігієни, а також дитяче харчування.
Так часто покупці роблять вибір товару:
Великий простір виділено під товари для дітей – одяг, взуття, іграшки, коляски та інші товари.
У залі досить багато покажчиків, щоб зрозуміти, де знаходиться потрібний товар.
Є локація, де представлений електротранспорт. Поруч знаходиться відділ видачі кредитів.
Тут же розташований відділ з товарами для активного відпочинку і спорту, відділ “будинок, сад і город” зі всілякими інструментами.
Спортивне харчування та спорядження
У супермаркеті представлений і непоганий вибір спортивних тренажерів.
Shop-in-shop з чоловічим і жіночим одягом і взуттям.
Передбачено цілий ряд примірочних
Вони прилягають до довгої, що йде уздовж всієї стіни, лінії видачі з секторами-літерами назви маркетплейса.
У лінії видачі розташовано кілька касових блоків.
Покажчики на колонах не дадуть заблукати
Покупки, які відвідувачі вибрали в торговому залі, можна оформити або в касах на лінії видачі, або на експрес-касах, які розташовані на вході в торговий зал.
У супермаркеті працює відділення Нова пошта.
Як уже повідомляла RAU, новий магазин для компанії є продовженням експериментів, і планується відкриття ще кількох точок в містах-мільйонниках.
Читайте також –
Rozetka відкрила гігантський супермаркет на Петрівці в Києві (+фото)