Фокстрот відкриває магазин нового формату в ТРЦ Rive Gauche
У магазині Фокстрот нового формату буде реалізована концепція «омніпростір» із спеціальним зонуванням, б’юті-технікою і геймерським сектором.
Як повідомила RAU прес-служба компанії, відкриття нового магазину Фoкстрот у Києві відбудеться 27 квітня в торгово-розважальному центрі Rive Gauche, розташованому в мікрорайоні Позняки на Лівому березі Києва по вул. Здолбунівська, 15 А.
Цей магазин стане вже 19-м в столичній мережі рітейлера. Його загальна площа складе 647 кв. м, торгова – 570 кв. м. Як уточнили в компанії, в новому форматі буде організовано спеціальне зонування, приділено увагу різним категоріям товару, які зібрані в зручні катмени – сектори для брендів. Також є зони з найпопулярніших і затребуваних товарів (б’юті-техніка), геймерський сектор (з обладнанням для широкої аудиторії, а не тільки для гравців) та інші.
Новий магазин буде працювати в концепції «омніпростір»: якщо покупець бажає купити товар, не представлений на вітрині супермаркету, продавець-консультант допоможе знайти або вибрати його в онлайн-магазині з більш ніж 20 000 товарних позицій. У торговому залі нового столичного Фокстрот особливу увагу буде приділено сектору «покупка в інтернеті» та «пікап: замов в інтернеті – забери в магазині».
«Ми підкреслюємо не тільки особливість кожної торгової точки, а й цінність кожного клієнта, його важливість для нас, – коментує директор з маркетингу Фoкстрот Олексій Філановський. – На кожному оновленому Фокстрот буде свій особливий прапор. Його підняття в перший день роботи покаже готовність колективу надати комфорт і радість кожному, хто прийде в Фокстрот за позитивними враженнями від бездоганної покупки. Це маркетинг хороших емоцій, на який ми робимо акцент в оновлених торгових точках».
У компанії також нагадали, що 20 і 22 квітня відбувся рестайлінг магазинів мережі в Харкові та Одесі. У новій концепції почали роботу торгові точки на пр. Небесної Сотні, 2 в Одесі (торгова площа 977 кв. м) і на пр. Перемоги, 62 в Харкові (1265 кв. м).
Нагадаємо, раніше повідомлялося про плани компанії Фокстрот провести масштабну програму оновлення магазинів мережі. У 2018 році рітейлер збирається модернізувати всі магазини-флагмани, а це більше 40 торгових об’єктів. Як розповідав в інтерв’ю RAU виконавчий директор Фoкстрот В’ячеслав Поврознік, компанія має намір інвестувати щонайменше 150 млн грн в оновлення магазинів в 2018 році.
Довідка. ТМ «Фокстрoт. Техніка для дому» – одна з провідних роздрібних мереж з продажу електроніки і побутової техніки в Україні. Станом на квітень 2017 року в країні налічувалося 159 супермаркетів Фокстрот. Магазини представлені в 90 обласних і районних центрах України, а їх загальна торгова площа складає близько 151 000 кв. м.
Читайте також –
Валерій Маковецький, Фокстрот: У 2018 році ринок електроніки зросте на 25-30%