Мережа V.I.P.A відкрила перший бутік в Україні і має намір розвиватися по франшизі

Мережа V.I.P.A відкрила перший бутік в Україні і має намір розвиватися по франшизі

12.01.2017 09:00
  524
Виктор Нагорский

Латвійський бренд нижньої білизни V.I.P.A відкрив магазин у столичному торгово-розважальному центрі Lavina Mall і планує розвиток франчайзингу в українських містах-мільйонниках.

Мережа V.I.P.A вже представлена в Прибалтиці, Австрії, Росії, Казахстані та Україні. В Україні бренд з’явився в 2012 році, почавши співпрацю з мультибрендовими магазинами, а тепер відкрив власний бутік.

Торгова точка в Києві стала 17-м об’єктом рітейлера. У 2017 році компанія планує відкрити ще п’ять магазинів у Німеччині, Україні, Казахстані та Італії. Крім роботи з мультибрендовими торговими точками, у найближчих планах компанії розвиток франчайзингу в Києві, Харкові, Дніпропетровську, Одесі та Львові. V.I.P.A має намір відкрити до чотирьох бутиків в Києві, і по два в кожному великому місті України.

«Ми відкриті до цікавих пропозицій і різних видів співробітництва, так як гнучкі в прийнятті рішень і зацікавлені в українському ринку. Ми готові розвиватися в ногу з потребами часу і країни, прислухатися до кожного клієнта», – коментує генеральний директор V.I.P.A в Україні Дарина Шанта.

 

Що стосується рішення відкрити свій перший бутік у Lavina Mall, то у компанії зазначили, що покладають величезні надії на найбільший в країні мегамолл. На думку керівництва мережі в Україні, успіх торгової точки в Lavina Mall в короткостроковій перспективі забезпечать велика відвідуваність, величезний розважальний парк і присутність багатьох інших світових брендів в ТРЦ.

Асортимент бутіка представлений нижньою білизною, купальниками, пляжним, передпостільним і домашнім одягом, коригувальною, еротичною білизною і панчішно-шкарпетковою продукцією. Основна частина асортименту – сегменти «середній»-«середній плюс», але в бутіку також представлена продукція преміум-сегменту.

Довідка. Бренд жіночої білизни V.I.P.A був створений в 2006 році. Весь цикл виробництва колекцій від дизайну і до виходу зі швейного цеху проходить на території власної фабрики-виробника в Латвії, який займається швацьким виробництвом понад 20 років. Зараз бутіки рітейлера представлені в Прибалтиці, Австрії, Росії, Казахстані та Україні. Мережа монобрендових магазинів складається з 17 торгових точок.

Читайте також –

Мережа магазинів гаджетів ЖЖУК відкрила перший магазин у Польщі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку