
Duna відкрила магазин нового формату у ТРЦ Gulliver


Досі деякі ритейлери продовжують вірити в міфи, що, наприклад, репутаційний менеджмент зводиться до накрутки відгуків та видалення негативу. Інші зовсім ігнорують цю сферу, а треті використовують методи, які не працюють. Нижче наведені застарілі та досі актуальні підходи.
Є підходи, які або застаріли, або були неефективними, а в умовах сучасного цифрового ландшафту використовувати деякі з них навіть ризиковано. Так, час, коли брендам було достатньо бути присутнім лише на кількох популярних платформах, минув. Сучасний користувач омнікальний: побачивши пост у соцмережах з інформацією про бренд, він через пошукову систему потрапляє на рекомендаційний ресурс і т.д.
Готові шаблони реагування теж не працюють. Тепер клієнти очікують на увагу і персональний підхід до їх проблеми, тому шаблонні відповіді сприймаються як ознака байдужості. До того ж, усі варіанти конфліктних ситуацій неможливо передбачити в жодній карті реакцій.
Видалення ж поганих відгуків несе додаткові репутаційні ризики та викликає ще більшу кількість негативу. Користувачі швидше довірятимуть компанії з кількома вирішеними конфліктними ситуаціями, ніж бізнесу з підозріло бездоганною репутацією. Так само і накрутка відгуків ніколи не була ефективним інструментом. Користувачі давно навчилися розпізнавати накручені та замовні відгуки, а алгоритми платформ знижують рейтинги компаній, які ними зловживають.
Ці підходи не лише допомагають зміцнити довіру аудиторії, а й створюють довгострокові конкурентні переваги.
Загалом, компанії, які демонструють готовність до діалогу та дотримання соціальних трендів на кшталт екологічної повістки, формують глибший емоційний зв’язок з аудиторією. Також добре себе показує звернення до національної ідентичності в умовах підвищення інтересу до етнічної культури та вітчизняних брендів.
Споживачі також чекають від бренду, що він буде небайдужим до їхніх потреб. Лінійки одягу великого розміру, адаптація продуктів для вагітних або людей з особливостями здоров’я, турбота про ментальне та фізичне благополуччя – це актуальні та ефективні інструменти роботи на репутацію.
Сучасна концепція «економіки вражень» полягає у створенні позитивних емоцій та досвіду у світі, перенасиченому негативним контентом. Бренди, здатні генерувати позитивні емоції, набувають конкурентної переваги.