Як українці поводять себе в онлайні: дослідження Google
Український офіс Google представив оновлене дослідження, присвячене даній поведінці. У ньому аналізуються цілі, для яких українські користувачі заходять в інтернет, кількість пристроїв, якими вони володіють, їх соціально-демографічний портрет.
Як пише AIN.UA, дослідження Connected Consumer Study глобально проводилося компанією Kantar TNS на замовлення Google. В Україні воно проводилося з 1 квітня по 30 червня 2017 року, у форматі персонального інтерв’ю, вибірка — 1000 респондентів у віці 16+. Аналогічні дослідження проводилися в 63 країнах світу.
Згідно з даними дослідження, близько 66% українців регулярно користуються інтернетом в особистих цілях, що нижче, ніж середній показник для глобальних ринків — 82%.
Найактивніша аудиторія — це сегменти 25-34 і 35-44 років (27% і 23% відповідно). Але при цьому розподіл користувачів за віковими групами досить рівномірний. Чоловіки та жінки представлені у мережі практично однаково: 49% чоловіків проти 51% жінок.
На одного українця припадає приблизно 1,4 пристрою, підключеного до інтернету (торік цей показник становив 1,2). Але серед користувачів у віці від 16 до 44 років — більше 2-х пристроїв з доступом до мережі.
Ці пристрої — досить різноманітні. 41% українських користувачів володіють смартфонами (в минулому році ця цифра становила 35%), 34% ‒ ноутбуками, близько 7% ‒ смарт-ТВ. Також, серед підключених пристроїв називалися нетбуки, хромкасты, електронні книги, розумні годинник і трекери.
При цьому, частка українців, які купують в інтернеті що-небудь за допомогою смартфона так само часто, як і за допомогою комп’ютера, сильно зросла. Якщо у 2013 році вона становила лише 2%, зараз — 24%. Те ж стосується і використання пошукових систем. Якщо в 2013 році лише 9% користувалися пошуком на смартфоні так само часто, як і на комп’ютері, то вже в цьому році — 42%.
Якщо ж говорити про мету перебування в інтернеті, більшість називає розваги, пошук інформації і виконання завдань онлайн. Це більш-менш збігається з глобальними тенденціями.
В онлайні українці часто шукають інформацію, дивляться відео, використовують карти, сидять у соціальних мережах, грають в ігри. Для інтернет-маркетологів та інтернет-магазинів важливі такі цифри: 28% опитаних хоча б раз в місяць купує в онлайні товари або послуги, 55% — шукають інформацію про товари і продукти:
Все більше українців обирають смартфон для користування інтернетом. Так, у 2017 році 18% користувачів однаково часто використовували як комп’ютер/планшет, так і смартфон для виходу в інтернет, а для 28% оптимальним пристроєм для виходу в мережу є смартфон.
Окреме цікаве спостереження — деякі товари українські покупці частіше набувають в онлайні, ніж інші:
Нагадаємо, в першому півріччі ринок медійної інтернет-реклами в Україні склав 827 млн грн, це на 42% більше, ніж показники аналогічного періоду минулого року. Такі дані наводяться в дослідженні ринку реклами, проведеному Інтернет Асоціацією України (Інау).
Джерело: AIN.UA
Читайте також
Обсяг онлайн-покупок в першому півріччі 2017 року зріс більш ніж на 40%