За лаштунками ЦУМ UA: в центральному універмазі відкрилася зона made in Ukraine (фоторепортаж)

За лаштунками ЦУМ UA: в центральному універмазі відкрилася зона made in Ukraine (фоторепортаж)

17.12.2016 09:00
  1203
Микола Маранчак

Вчора, 16 грудня, на четвертому поверсі центрального універмагу Києва відкрився простір українських брендів ЦУМ UA. RAU побувала на відкритті.

На площі 250 кв. м представлений одяг, взуття, прикраси, аксесуари та товари для дому 11 переможців конкурсу ЦУМ UA та ще з дюжину українських брендів і дизайнерів. Крім торгової зони, найближчим часом тут також відкриється ЦУМ Hub, який стане майданчиком для презентацій, конференцій, випусків нових колекцій і показів мод.

За словами Юлії Шелеховой, власниці мережі магазинів U Dress, яка є оператором цієї зони, ЦУМ UA був готовий відкритися разом з усім універмагом ще 2 грудня, але був відкладений через незаповненість поверху. Тепер же з зоною українських брендів сусідять спортивні марки Adidas, Reebok, New Balance та… чомусь Crocs. RAU підготувала фотоогляд події.

Перше, що зустрічаєш на вході – це колекція вже згаданого U Dress. Мережа дизайнерського одягу українських виробників зайняла тут найбільшу площу – 102 кв. м. Для порівняння – кожному з переможців конкурсу ЦУМ UA дісталося до 10 кв. м. Чому так вийшло, розповіла Юлія Шелехова: «Ми прийшли в ЦУМ та запропонували розглянути можливість відкриття нашого магазину і в результаті залишилися в проекті, щоб продумати всю концепцію української зони. В результаті сам ЦУМ лише частково бере участь у її фінансуванні, основні витрати ми взяли на себе. Це ж наша місія – розвивати українські бренди і тут ми зможемо її повною мірою реалізувати».

Серед дизайнерів, представлених в U Dress, присутні VONA, ROUSSIN, OSTEL, Олена Романова, OLGA MAY, Tina van Guten, Сосогісо, Miss Candy, Ornament та інші. В ЦУМ UA всі стелажі та окремі зони легко модифікуються і переставляються, щоб можна було легко змінювати експозицію. Також тут, ближче до ЦУМ Hub, передбачається книжкова зона. Правда поки з оператором книжкової зони не визначилися.

Представлений в ЦУМ UA не лише одяг та взуття. Праворуч біля входу в простір розташований стенд унікального в Україні виробника акустичних систем Pototskiy. Він виробляє оригінальні музичні системи, зроблені з натурального дерева. Девіз бренда Designed for connoisseurs («Створене для цінителів») натякає, що покупців чекають не тільки красивий дизайн, але і якісний звук.

L’arbre, ставший призером конкурсу ЦУМ UA – український виробник “живих” прикрас, якому вдалося переплести алхімію з сучасною наукою. Справа в тому, що всередині його прикрас присутнє натуральне листя, палички, дерево, увічнені в дорогоцінний метал – золото та срібло. Засновник бренду – хімік-біолог, унікальну концепцію він придумав сам і більше вона ніде не присутня.

Smart Tie, можливо, єдиний виробник краваток і метеликів для чоловіків made in Ukraine. У колекції Артура Федоренко, засновника бренду, представлені також ремені, нікелеві запонки, браслети з натурального замша, які через деякий час приймають форму зап’ястя свого власника.

Поруч з ним – одеський бренд Summy Icon, відомий своїми шкарпетками нестандартних кольорів і патернів: більше 200 оригінальних дизайнів з веселими і життєрадісними принтами.

Обидва бренди стали переможцями конкурсу ЦУМ UA у категорії “Аксесуари та сувеніри” – Smart Tie в народному голосуванні і SammyIcon за версією журі.

Бренд 1dea.me, який представляє дизайнерські подарунки, скретч-карти і різні сувеніри, також став призером конкурсу ЦУМ UA, як і l’arbre. Їх основна “фішка” – перші українські карти світу, Європи та України зі скретч-слоєм Travel Map, на якому можна стирати монетою захисний шар відвіданої країни, міста або пам’ятки, і на якому можна візуалізувати нові подорожі, малюючи маршрути маркером на картах з пластику.

До речі, зона ЦУМ UA – одна з небагатьох, в яку проникає сонячне світло.

Одежний призер конкурсу ЦУМ UA Finch представив зимову і відразу весняну колекції. В асортименті дуті пальто і шарфи, нові сукні, кімоно і свитшоты – все те, що можна було побачити в їх facebook-стрічці, помацати тільки на тижні моди Mercedes-Benz Kiev Fashion Days, а тепер нарешті купити в центральному універмазі Києва.

Серед компаній, що представляють категорію “Товари для будинку й іграшки” перемогла DevoHome, що виготовляє натуральний текстиль з конопляного волокна і одяг з конопель. Оксана Діво займається цим бізнесом вже кілька років, вирощуючи коноплю, обробляючи її і роблячи з конопель тканина. У її асортименті різні товари – від постільної білизни, пледів і подушок з наповненням з волокна до ковдри і покривал.

В категорії “Одяг і взуття” переможцем за версією журі став взуттєвий бренд Marsala, що пропонує товари цінової категорії “середній” і “середній+”. Також їх вироби продаються в Helen Marlen.

Ще одні лідери у взуттєвій індустрії made in Ukraine в середньому сегменті – це L. A. P. T. I., які стали переможцями народного голосування. Цей бренд має одеське походження й італійську увагу до деталей, і на даний момент багато хто називає його №1 у своєму сегменті на ринку України.

Представлені в ЦУМ UA й інші відомі українські бренди made in Ukraine, наприклад, Podolyan і WOODWERK. Але як виявилося, це далеко не єдині українські марки, що продаються в універмазі. Наприклад, на третьому поверсі свій «острівець» відкрила дизайнер шкіряних аксесуарів Proskurovskaya. Також на різних поверхах можна знайти Anna Key, Возіанов та деяких інших українських дизайнерів, про що RAU писала в матеріалі про відкриття ЦУМ.

RAU також взяла додаткові коментарі в ініціатора появи ЦУМ UA Юлії Шелеховой:

– Як вдалося розмістити стільки амбітних брендів в одному місці?

– Коли є 11 операторів, кожен з яких бачить по-своєму свою точку, а потрібно зробити приміщення, яке буде гармонійно вміщувати до 30 брендів, то тут потрібні серйозні стратегічні рішення в мерчендайзингу і декорі. Нам це вдалося. При цьому всі дизайнери є взаємозамінними операторами, адже конкурс ЦУМ UA буде проходити кожен рік і залишаться самі успішні, а місця інших займуть нові переможці. Це хороший знак, адже на ринку зможуть залишитися кращі і, завдяки пільговим умовам в ЦУМ, вони мають перспективу проявити себе. Звичайно, привести всіх до однієї якоїсь стилістики – було важко, але ми це зробили. Всі залишилися задоволені. У подальшому приміщення ще зміниться, тут буде дуже красиво.

– Які перспективи дасть відкриття ЦУМ.UA для made in Ukraine?

– По-перше, це майданчик для проб молодих брендів – варто їм йти в самостійне плавання в рітейлі або ж, все-таки, продаватися через якісь інші канали. Вони можуть вийти, подивитися, спробувати. Зрозуміти, наскільки для них це ефективно, протестувати свої колекції. При цьому ніяк не постраждавши фінансово. У них є час на експерименти. По-друге, ми все-таки сподіваємося, що це буде постійний щорічний конкурс, і ми будемо шукати якісь нові імена і виводити на ринок нові бренди.

– Щорічні заходи? Тобто оновлення?

– Вже відбувшийся конкурс передбачає присутність брендів протягом одного року. Зараз це, напевно, буде з березень по березень, щоб, все-таки, вони могли відстояти повноцінний сезон. Далі вони будуть змінюватися. Якщо знову не переможуть в конкурсі.

Галерея Лафайєт по-київськи: фоторепортаж з урочистого відкриття ЦУМ


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку