ЦУМ розраховує нарощувати продажі на 20-30% щорічно

ЦУМ розраховує нарощувати продажі на 20-30% щорічно

31.10.2017 01:08
  688
Ukrainian Retail Association

Київський ЦУМ також починає прямі закупівлі товарів і планує представити в універмазі близько 70 власних брендів вже в сезоні весна-літо 2018 року.

Про це в інтерв’ю RAU розповів генеральний директор ЦУM Брайан Хендлі.

«Ми відкрилися з гібридною моделлю торгового центру. А тепер потрібно рухатися до класичного формату універмагу. Він передбачає комбінацію між орендарями, з якими ми співпрацюємо вже зараз, і власними прямими закупівлями від імені ЦУM», – сказав Хендлі. «Вже на наступний сезон у нас буде 20% прямих закупівель в жіночому і чоловічому одязі та взутті, а протягом найближчого часу хочемо збільшити цю частку до 30-40%», – додав він.

За словами гендиректора ЦУM, прямі закупівлі дозволять універмагу контролювати рівень сервісу, ціноутворення, і матрицю брендів, що неможливо при існуючій моделі роботи. У компанії розраховують, що нова модель дозволить збільшити відвідуваність і конверсію в торговому об’єкті.

У вересні денна відвідуваність ЦУM становила приблизно 8500 чоловік в день. Але вже до кінця року в компанії мають намір вийти на показник 12 500-15 000 відвідувачів в день. Середня по універмагу конверсія зараз знаходиться на рівні 42%. Менеджмент ЦУМ хоче досягти показника в 55%.

«Але для нас більш важливий показник – це продажі з квадратного метра. Хочеться вірити, що продажі універмагу будуть рости на 20-30% в рік протягом найближчих п’яти років», – додав Брайан Хендлі.

Повна версія інтерв’ю з генеральним директором ЦУМ Київ доступна за посиланням.

Читайте також – 

Як Good Wine оптимізує оффлайн-торгівлю за рахунок інновацій


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  41
Усі новини ринку