
Лояльність в два кліки: як ЕКО Маркет та monobank створили додаткову зручність для клієнтів


Київський ЦУМ також починає прямі закупівлі товарів і планує представити в універмазі близько 70 власних брендів вже в сезоні весна-літо 2018 року.
Про це в інтерв’ю RAU розповів генеральний директор ЦУM Брайан Хендлі.
«Ми відкрилися з гібридною моделлю торгового центру. А тепер потрібно рухатися до класичного формату універмагу. Він передбачає комбінацію між орендарями, з якими ми співпрацюємо вже зараз, і власними прямими закупівлями від імені ЦУM», – сказав Хендлі. «Вже на наступний сезон у нас буде 20% прямих закупівель в жіночому і чоловічому одязі та взутті, а протягом найближчого часу хочемо збільшити цю частку до 30-40%», – додав він.
За словами гендиректора ЦУM, прямі закупівлі дозволять універмагу контролювати рівень сервісу, ціноутворення, і матрицю брендів, що неможливо при існуючій моделі роботи. У компанії розраховують, що нова модель дозволить збільшити відвідуваність і конверсію в торговому об’єкті.
У вересні денна відвідуваність ЦУM становила приблизно 8500 чоловік в день. Але вже до кінця року в компанії мають намір вийти на показник 12 500-15 000 відвідувачів в день. Середня по універмагу конверсія зараз знаходиться на рівні 42%. Менеджмент ЦУМ хоче досягти показника в 55%.
«Але для нас більш важливий показник – це продажі з квадратного метра. Хочеться вірити, що продажі універмагу будуть рости на 20-30% в рік протягом найближчих п’яти років», – додав Брайан Хендлі.
Повна версія інтерв’ю з генеральним директором ЦУМ Київ доступна за посиланням.
Читайте також –
Як Good Wine оптимізує оффлайн-торгівлю за рахунок інновацій