ЦУМ Київ підвів підсумки 4-х місяців 2018-го і призначив двох нових топів
Зміна стратегії вже принесла результат у вигляді збільшення відвідуваності універмагу на 36% і зростання продажів більш ніж на 50% за підсумками перших чотирьох місяців року.
Нова стратегія
У 2018 році ЦУМ змінив стратегію розвитку, – повідомляє RAU прес-служба Центрального Універмагу. Основою нового підходу стала комбінація двох напрямків – розвиток власної закупівлі та посилення партнерства з орендарями. Як стверджують у компанії, дана модель бізнесу лежить в основі всіх успішних міжнародних універмагів подібного формату.
В сезоні “весна-літо 2018” ЦУМ вже представив 70 нових брендів власної закупівлі, серед яких: McQ by Alexander McQueen, Bally, Red Valentino, Belstaff, Hogan, Chiara Ferragni. Для сезону “осінь-зима 2018” ЦУМ представить ще 50 брендів, включаючи Giorgio Armani, Diane von Furstenberg, Lonchamp, MCM, Jimmy Choo і Pal Zileri.
«Нова стратегія ЦУМ ґрунтується на кращому клієнтському досвіді. Ми розробили новий підхід до закупівель – ЦУМ став безпосередньо працювати з топовими світовими модними будинками. Це дозволяє нам контролювати матрицю і якість брендів, і пропонувати ексклюзив за європейськими цінами», – розповів генеральний директор ЦУМ Київ Брайан Хендлі.
Лояльні орендарі
Для багатьох партнерів ЦУМ минулі чотири місяці також стали досить продуктивними. Як стверджують у компанії, зростання продажів топових орендарів склав понад 100%. «З моменту відкриття в ЦУМ Egersund Seafood – став звичним місцем смачно перекусити і приємно провести час для мешканців і гостей нашого міста. Широкий асортимент свіжих морепродуктів нерозривно пов’язаний зі стильним, незабутнім інтер’єром і доброзичливою атмосферою», – говорить директор з маркетингу Egersund Seafood Костянтин Медведєв.
Його також підтримує Ольга Неділько, бренд-менеджер CM. STYLE (MarcCain, Marella, Max&Co, Marina Rinaldi, Reiss, Ted Baker): «Важливу роль відіграють загальна внутрішня атмосфера і навігація ЦУМ, які дозволяють нашим клієнтам комфортно здійснювати покупки і проводити тут свій вільний час. Кількість додаткових послуг і сервісів, які пропонує ЦУМ, дозволяють задовольняти очікування сучасного покупця, що, в свою чергу, не може не впливати і на результати рітейлерів, представлених тут. Ми можемо впевнено констатувати позитивну динаміку зростання нашого бізнесу».
Посилення команди
Наступним важливим напрямом бізнесу, над яким працює команда ЦУМ, – це побудова і впровадження онлайн-рітейлу. Логічним продовженням стратегії зміни курсу стало посилення команди топ-менеджменту.
На позицію операційного директора призначено Дмитро Майстренко. Дмитро має успішний 8-річний досвід роботи в банківському секторі. У команді ЦУМ Дмитро зосередиться на формування бізнес-стратегії і координації інших важливих для компанії напрямів діяльності.
Директором по персоналу стала Поліна Айдин, яка до цього працювала 14 років в Metro Cash&Carry Ukraine. В ЦУМ Поліна буде працювати над удосконаленням HR-процесів, системи винагороди, формуванням системи навчання та розвитку персоналу, а також над розвитком корпоративної культури. Також Поліна буде координувати функціонування Retail Training Academy.
Посилена роль була також Марини Пашкур, фінансового директора ЦУМ. За сосбщению компанії, Марина внесла великий внесок в розвиток фінансових процесів компанії і зараз відповідає за всі консолідовані фінансові функції.
«Ми свідомо посилили управлінську команду професіоналами з інших галузей. ЦУМ змінюється, і я вірю, що свіжий погляд на преміальний рітейл дозволить посилити позиції ЦУМ», – говорить Брайан Хендли, генеральний директор ЦУМ.
Читайте також
У пошуках колишньої величі: як київський ЦУМ збирається повернути покупців