Хай буде ЦУМ: як виглядає головний універмаг країни (фоторепортаж)

Хай буде ЦУМ: як виглядає головний універмаг країни (фоторепортаж)

29.11.2016 09:15
  1278
Виктор Нагорский

Центральний універмаг Києва відкрив свої двері після масштабної реконструкції, яка тривала більше чотирьох років. Яким став ЦУМ і що він запропонував своїм відвідувачам в перші дні роботи.

Чотири роки і $100 млн пішло у компанії ЕСТА Холдинг щоб перетворити радянський ЦУМ в універмаг європейського зразка. Коли магазин закривався на реконструкцію в 2012 році, він більшою мірою нагадував критий ринок, ніж головну торгову площадку країни. Будівля поступово руйнувалась і не могла конкурувати з новими торговельно-розважальними центрами. Його щоденна відвідуваність не перевищувала шести тисяч осіб – смішні цифри для локації на Хрещатику. Тепер же, після реконструкції, в ЕСТА Холдинг розраховують, що кожен день ЦУМ будуть відвідувати від 20 000 до 30 000 людей. Своїх перших гостей універмаг прийняв вже 27 листопада, почавши роботу в тестовому режимі. Святкове відкриття відбудеться в найближчі вихідні – 3-4 грудня. Що приготував ЦУМ для своїх відвідувачів – в докладному фоторепортажі RAU.

img_7017

Перший поверх: краса врятує світ

Відвідувачів, які потрапляють в ЦУМ з головного входу, тут же закликають “Відчути красу” і насолодитися шопінгом в зоні косметики та аксесуарів, яка представлена на першому поверсі.

img_7011

Серед вже працюючих на поверсі брендів – корнери Bobbi Brown, Givenchy, Yves Saint Laurent, Giorgio Armani та інші.

img_6943

img_6955

img_6958

img_7007

Тут же парфумерія від Bvlgari, Frederic Malle, Chanel, Dior, Atkinsons та Jo Malone.

img_6992

img_6994

img_6999

img_6989

img_7009

Крім косметики та парфумерії, на першому поверсі оновленого ЦУМ представлені різноманітні аксесуари. Наприклад, сумки від Marc Jacobs і Michael Kors,

img_6984

img_6962

або рукавички для верхової їзди від Roeckl,

img_6964

Тут же – галерея українських коштовностей.

img_6972

img_6976Багато брендів, що розмістилися в ЦУМ, представлені тут ексклюзивно. За оцінками менеджменту універмагу, до 15% всіх орендарів раніше не були представлені в Україні у форматі монобрендових магазинів.

tsum_1_etazh_kosmetika_aksessuary-2

Всього ж в ЦУМ розмістяться понад 300 брендів.

tsum_1_etazh_kosmetika_aksessuary-3

Все для чоловіків: мінус перший поверх

На мінус першому поверсі універмагу розташувався відділ товарів для чоловіків. З одежних брендів вже працюють торгові точки Michael Kors, Eduard Dressler, Calvin Klein, та інші.

img_6674

img_6684

img_6720

tsum_minus_pervyj_etazh_muzhskaya_odezhda

Незабаром почнуть торгувати Baldinini, levi’s, Hugo Boss, Domino Group, Lagerfeld та Guess.

img_6677

img_6713

img_6735

img_6740

img_6741

img_6742

Окремо виділені зони сорочок і взуття.

tsum_minus_1_etazh_muzhskaya_odezhda

img_6700

img_6701

img_6704

img_6705

Зараз заповнюваність ЦУМ за підписаними договорами оренди становить близько 80%. Поки ж вакантним площам знайшли інше застосування. Наприклад, для виставки фотографій різних періодів реконструкції універмагу.

img_6716

img_6653

Або ж робіт українського скульптора Данила Ровенчина.

img_6730

img_6732

img_6733

Але все ж, більша частина простору використовується за призначенням. Крім одягу і взуття, в чоловічому відділі представлені і аксесуари. Приміром, сумки, ремені та гаманці.

img_6692

img_6695

Приміряти товар, що сподобався, можна в загальних для кожного поверху примірочних.

img_6824

А здійснити покупку – в єдиних для поверху касах.

img_6722

На мінус першому поверсі розташувалася кав’ярня One Love Coffee,

img_6696

поруч з якою можна випити кави в спокійній обстановці, а заодно і перепочити від шопінгу.

img_6685

До речі, поверхом нижче розташований паркінг, розрахований на 180 автомобілів.

tsum_parking

Втім, набагато більш вражаюча картина відкривається при погляді вгору – на атріум універмагу і перерізаючі його ескалатори.

img_6661

Преміум для жінок: другий поверх

На другому поверсі представлено жіночий одяг і взуття цінового сегмента “преміум”.

img_6863

tsum_2_etazh_zhenskaya_odezhda_obuv

Вже зараз тут можна придбати товари таких брендів як: Kenzo, Heinrichs, Maison Kitsune, Reiss, Max&Co., Weekend Max Mara, Marc Cain.

img_6868

img_6870

img_6875

img_6902

img_6906   img_6916

img_6918

img_6919

За словами генерального директора ЕСТА Холдинг Максима Громадцева, на момент відкриття в ЦУМ почали роботу близько половини орендарів. При цьому, в більшості своїй першими відкрилися оператори сегменту преміум. “Але універмаг не тільки преміальний. У нас буде великий вибір товарів в цінових сегментах середній і середній плюс”, – запевняє гендиректор ЕСТА Холдинг.

img_6910

img_6921

img_6888

img_6882

На другому поверсі також розташувалися торгові точки ювелірних брендів Pandora і Sova.

img_6896

img_6891

Середній з плюсом: третій поверх

Жіночий одяг більш доступного цінового сегмента представлений на третьому поверсі.

tsum_3_etazh_zhenskaya_odezhda img_6816

img_6821

Тут же працюють і бренди жіночої білизни: Agent Provocateur, Stella McCartney, Yamamay, women’secret та інші.

img_6830

img_6831

img_6837

img_6843

img_6845

img_6852

Вже готуються заїжджати на поверх Baldinini, Falke, Guess та Pedro del Hierro.

img_6818

img_6825

img_6828

img_6934

Порожнім корнерам знайшли застосування і тут. На стінах історія моди – починаючи з 40-х і до 90-х років.

img_6847

img_6848

      Хто не встиг, той запізнився: поверхи 4, 6, 7

На четвертому поверсі універмагу, де запланована зона українських товарів ЦУМ UA, а також одяг для сім’ї та спорту поки що продають лише головні убори та туристичні сумки.

img_6926

img_6927

Решта лише готуються до відкриття. Зона ЦУМ UA займе 450 кв. м площі та представить близько 50 українських брендів і дизайнерів.

img_6930

Нагадаємо, що для українських виробників в універмазі пройшов конкурс ЦУМ.UA, в рамках якого 12 виробників отримали 90% знижку на оренду приміщення протягом одного сезону. Цей конкурс планується проводити щорічно.

img_6931

Схожа з четвертим поверхом картина і на шостому, де розміститься відділ продуктів харчування у форматі фуд-холу – поки що тут не працює жоден орендар.

img_6805

img_6648

Якірні орендарі фуд-холу вже відомі. Рибним відділом буде оперувати Egersund Seafood.

img_6795

Відділ фруктів і овочів буде наповнювати Fresh&Go.

img_6797

За м’ясо і м’ясопродукти буде відповідати М’ясторія, а за алкоголь – Good Wine.

img_6806

img_6807

Крім того, вже відомо що тут розташується пивний бар, бакалія, пекарня, кондитерська, відділи кави, сиру, шоколаду, чаю і спецій.

img_6801

Також на шостому поверсі буде зона товарів для дому та краси під управлінням Watsons.

img_6796

Передбачається, що більшість орендарів четвертого та шостого поверхів відкриються вже в перших числах грудня. А ось зона ресторанів на сьомому поверсі повинна запрацювати лише в першому кварталі наступного року.

Все в дім, все дітям: п’ятий поверх

Одним з найбільш заповнених на момент відкриття виглядав п’ятий поверх універмагу, де пропонуються товари для дому, техніка і електроніка, а також дитячі товари.

img_6754

img_6794

До речі, всі товарні групи в універмазі розділені не тільки по поверхах, але і по департаментам або окремим напрямкам. Приміром – посуд,

img_6755

img_6757

постільна білизна,

img_6786

img_6787

img_6788

img_6789

сегмент техніки та електроніки, який представлено торговими точками Lenovo і Samsung.

tsum_5_etazh_tovary_dlya_doma

img_6763

Магазином іграшок управляє компанія Мауглі.

tsum_5_etazh_detskaya_odezhda_igrushki

img_6768

img_6770

Дитячий одяг представлено брендами Jacadi Paris, Wojcik Fashion, Steiff, та іншими.

img_6774

img_6776

img_6783

10 цікавих фактів про ЦУМ

  • Частина елементів інтер’єру старого Цуму була збережена і інтегрована в новий простір. Приміром, з мармуру старої будівлі були зроблені такі ось столиimg_6781
  • В результаті реконструкції площа універмагу збільшилася майже в 2 рази. Загальна – до 45 000 кв. м, торгова до 23 500 кв.
  • Працювати в ЦУМ будуть 1500 співробітників. Сервіс повинен стати головною візитною карткою універмагу
  • На шостому поверсі універмагу будуть проходити сезонні ярмарки фермерських продуктів
  • Спеціально для ЦУМ був розроблений аромат, який буде використовуватися у вентиляції
  • В ЦУМ буде працювати шість кімнат по догляду за дитиною
  • Вітрини ЦУМ будуть прикрашатися в залежності від сезону
  • Унікальний формат Food hall буде працювати за принципом «побачив — спробував — купив» і об’єднає в собі фермерський ринок, гастроном і буфет
  • На четвертому поверсі універмагу відкриється салон краси, а на п’ятому – гардероб
  • У відділі ЦУМ UA буде відкрито ЦУМ Hub, де будуть проходити лекції, майстер-класи, автограф-сесії.

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку