Вперед в майбутнє: тренди цифрового маркетингу в 2020 році
Тенденції, значення яких потенційно збільшуватиметься протягом наступних кількох років, і які вплинуть на e-commerce вже в 2020-му.
Цей текст доступний російською мовою
Один з найбільш поширених питань в маркетинговій індустрії: «Які нові тенденції з’явилися?». Деякі тренди стануть основними продуктами в галузі (наприклад, соціальні мережі і мобільний маркетинг), в той час як інші через кілька років зазнають краху. В EVO business розбиралися, на що варто зробити ставку?
1. Клієнтоорієнтований маркетинг
Нові дані роблять рекламне повідомлення більш цілеспрямованим. Завдяки штучному інтелекту і машинному навчанню маркетологи перейшли від демографії до звичок, бажань, дій, купівельних переваг, і вчаться перетворювати ці дані в продажі.
«Маркетологи завжди хотіли знати, що думають їхні клієнти, – пояснює Джеймі Еспозіто, фахівець із цифрових стратегій компанії GO, – але тепер у галузі є можливість використовувати мислення, орієнтоване на клієнта, тому що у нас є дані для його підтримки. Раніше це завжди було чимось на зразок гри в здогадки, але за допомогою цієї інформації ми можемо дійсно показати те, що хоче покупець».
Наприклад, великі роздрібні продавці, такі як Amazon, використовують рішення на основі AI, які об’єднують дані з різних джерел: історичні дані про транзакції, трендові продажі, конкурентну інформацію, дані CRM і канали соціальних мереж. Це допомагає сформувати винятковий погляд на особу покупця. Завдяки кращому розумінню поведінки споживачів, Amazon може створювати товари під приватними марками, що дозволяє їм негайно вступити в поєдинок з іншими продавцями і спеціалізованими роздрібними торговцями.
2. Google Ads
Google Ads був основним гравцем протягом багатьох років, але, як і все інше, він продовжує розвиватися. Пройшли часи простих PPC і генерування ключових слів. Багато з останніх функцій Google обертаються навколо машинного навчання і орієнтованого на клієнта маркетингу.
Наприклад, за допомогою нових кампаній Google в області інтелектуального відображення рекламодавці можуть показувати оголошення практично у всіх форматах в усій медійній мережі Google. Це означає, що реклама досягає людей на всіх етапах воронки продажу, починаючи з тих, хто тільки починає виявляти цікавість, закінчуючи тими, хто готовий вже платити.
Для цього Google з’єднує три технології оптимізації, включаючи автоматичне встановлення ставок, автоматичний таргетинг і автоматичне створення реклами. При використанні таргетингу ці оголошення з’являються там, де вони отримають найбільш значимий відгук за найбільш вигідною ціною.
Ця зміна вплине на те, як Google буде визначати розміщення реклами на найближчі роки.
3. Нові форми нативної реклами
Нативна реклама або платна реклама в ЗМІ, яка в принципі не нав’язлива, просуває бренд, в той же час інтегруюється в платформу. Якщо все зроблено правильно, цей метод краще розвиває автентичність і взаємодію з потенційними клієнтами, ніж звичайна цифрова реклама. Але останнім часом з’ясувалося, що споживачі чіпляються за «приховані» промо і починають вимагати прозорості.
Що зміниться в майбутньому, так це те, як ведеться нативна реклама. У минулому році Федеральна торгова комісія США звернулася з попередженням майже до 90 брендів і лідерів думок в соціальних мережах: вони не підкреслили, що бренди і товари, які ними просуваються є платним контентом.
Instagram нещодавно змінив спосіб відображення спонсорського контенту, частково через це попередження, і інші платформи будуть продовжувати робити те ж саме.
4. Маркетинг голосового пошуку
Прогнозується, що до 2019 року 67 мільйонів голосових пристроїв з’являться в будинках і офісах тільки в Сполучених Штатах. Багато споживачів використовують цю технологію для складання списків покупок і прослуховування новітньої музики. Бренди починають розуміти, що ці пристрої надають унікальну можливість спростити замовлення: використовуючи інформацію про минулі покупки, покупці можуть купити товар, просто використовуючи свій голос.
Оскільки ця технологія розвивається швидкими темпами, маркетингові агентства поспішають бути першими, хто використовує цю можливість. Може знадобитися деякий час, перш ніж покупцям буде зручно замовляти товар в усній формі за розміром і назвою, а не візуально.
Маркетинг прагне стати більш чуйним, автентичним і аналітичним, для цього маркетологи використовують нові медіа, платформи і можливості.
Читайте також –