Хмельницький ТРЦ Оазис став партнером Асоціації ритейлерів України

Хмельницький ТРЦ Оазис став партнером Асоціації ритейлерів України

10.02.2025 01:30
  425
rau

ТРЦ Оазис – це один із найбільших та найпопулярніших торговельно-розважальних центрів Хмельницького, що вже понад 15 років залишається місцем зустрічей, шопінгу та дозвілля для мешканців і гостей міста. Площа комплексу перевищує 30 000 кв. м, а його відвідуваність сягає понад 15 000 осіб щодня.

Торговельна галерея налічує понад 150 магазинів, серед яких як відомі мережеві ритейлери, так і монобрендові бутики. Оазис пропонує широкий вибір магазинів для всієї родини, гарантуючи комфортний і якісний шопінг.

ТРЦ Оазис – це не лише торговий центр, а й місце для яскравого дозвілля. Для любителів кіно працює багатозальний кінотеатр Multiplex, де можна насолодитися найновішими кінопрем’єрами. Також тут розташовані заклади харчування різного формату – від швидкого перекусу до повноцінного ресторанного відпочинку.

Продуктовий якір – це супермаркет Сільпо, що забезпечує відвідувачів якісними та свіжими продуктами.

Пропонуючи нові концепти та послуги, ТРЦ постійно працює над вдосконаленням tenant-mix, тож вже незабаром планується відкриття сучасного фітнес-центру X-Sport площею понад 1000 кв. м, що стане ще одним вагомим доповненням до різноманітної інфраструктури центру.

ТРЦ Оазис – це місце, де шопінг поєднується з розвагами, відпочинком і приємними враженнями.

Керівництво та колектив RAU вітають приєднання ТРЦ Оазис до партнерів Асоціації та сподіваються на довге, успішне і взаємовигідне співробітництво.

ХТО Є ПАРТНЕРОМ RAU

СТАТИ ПАРТНЕРОМ RAU

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Як автоматизація створення цифрового контенту спрощує роботу постачальників: досвід компанії Проденерго із платформою Listex

Як автоматизація створення цифрового контенту спрощує роботу постачальників: досвід компанії Проденерго із платформою Listex

У сучасному роздрібному бізнесі якісний цифровий контент має вирішальне значення для успішних продажів. Але для...
time icon  
  178
Дослідження Deloitte: які товари та способи купівлі домінують в Україні та як змінилися купівельна поведінка в 2024 році

Дослідження Deloitte: які товари та способи купівлі домінують в Україні та як змінилися купівельна поведінка в 2024 році

Як з’ясували фахівці компанії Deloitte в Україні, на третій рік повномасштабного вторгнення українці менше обмежують себе...
time icon  
  416
Усі новини ринку