 
									Вікторія Зеленська, Епіцентр: Готуємо нові відкриття Epiland у Києві та Львові
 
  
			 425
  425
			 
                 22.02.2017 12:58
 22.02.2017 12:58 1396
  1396
			        У ТОП-15 найбільш активних рекламодавців на телебаченні в січні також увійшла мережа побутової техніки та електроніки Foxtrot, лідерами рейтингу залишаються Nestle & L’oreal і Farmak.
Аналітики Vizeum Ukraine порівняли активність рекламодавців на ТБ у січні 2017-го з аналогічним періодом минулого року. За їх даними, інтернет-магазин Rozetka.ua опинився в ТОП-3 за рахунок активного просування з іміджевою кампанією. В цілому ж, в ТОП-15 рейтингу вітчизняні рекламодавці втримали третину позицій.
Протягом кількох останніх місяців лідируючі позиції утримували Nestle & L’oreal, P&G та Farmak відповідно.
Однак за підсумками січня 2017 року P&G обійшов Farmak, незважаючи на зниження своєї активності на 8% в порівнянні з січнем минулого року. Це було очевидно, у зв’язку з традиційним для фармацевтів посиленням підтримки в холодний період року.
«Плюс два нових фармрекламодавця увірвалися в ТОП-15 найбільш активних на ТБ: Sanofi-Aventis і NaturProduct Vega, який вийшов в ефір з активною підтримкою своїх брендів Parusan, Lacalut, Pharma Theiss», – відзначають аналітики Vizeum Ukraine.

Читайте также –
Хто з рітейлерів купує найбільше відеореклами в UANet: Цитрус в лідерах
 
									 
  
			 425
  425
			 
									 
  
			 179
  179
			 
									 
  
			 199
  199