Топ-10 жінок у рітейлі технологій

Топ-10 жінок у рітейлі технологій

25.01.2017 08:45
  757
Юлия Бондаренко

Рітейл США по праву вважається найтехнологічнішим роздрібним ринком у світі. Тим цікавіше, що багато керівних посад у цій галузі займають жінки. Toп-10 жінок у рітейлі

Американське видання Chain Store Age представляє свій третій щорічний ” Toп-10 жінок у рітейлі технологій”– звіт, який демонструє досягнення впливової групи технологічних керівників. Професіонали, представлені нижче у довільному порядку – є прикладом інновацій та лідерства, необхідного для успіху в середовищі роздрібної торгівлі, яке сьогодні швидко змінюється. RAU підготовувала переклад рейтингу Chain Store Age.

Бет МакКормік, віце-президент з додатків, PetSmart Toп-10 жінок у рітейлі

Бет МакКормік працювала в роздрібній торгівлі весь час під час навчання у середній школі і коледжу. Вона займала посаду ІТ-консультанта, яка допомогла їй зрозуміти, що вона знайшла свою нішу і «закохалася в роздрібну торгівлю технологіями». «Я вивчила різні проблеми, з якими зіштовхуються клієнти рітейлу та як технологія може допомогти їх вирішити», – сказала вона.

Її досвід дав їй змогу приєднатися до American Eagle Outfitters в 1999 році, де вона була відповідальною за постачання систем і прикладні технології, концентруючись на роботі з клієнтами. Під час свого перебування у компанії вона займала різні керівні посади ІТ, серед них місце віце-президента з додатків.

Після 14 років в American Eagle, МакКормік приєдналася до PetSmart у 2014 році в якості віце-президента з додатків. МакКормік також відповідала за розвиток цифрової платформи PetSmart в будинку. Бет МакКормік пощастило посідати важливу посаду у двох великих рітейлерах. Але вона каже, що зараз, як і раніше, іноді складно бути єдиною жінкою в команді. Toп-10 жінок у рітейлі

«Ще занадто мало жінок-керівників у галузі ІТ, і ми повинні наполегливо працювати, щоб змінити цю ситуацію, – додала топ-менеджер. – Технології у рітейлі неймовірно швидко розвиваються, стимулюючи і кидаючи виклики. Ми маємо рухатися швидко, щоб іти в ногу, і я не хотіла б, аби було інакше».

Крістен Вільямс, старший директор з електронної комерції, WalMart

Будучи ще студенткою Арканзаського університету в 1999 році, Крістен Вільямс захопилася ІТ. Отримавши робоче місце у студентському технічному кампусі, вона вивчила технології “з нуля”. Нова спеціалізація привела Вільямс на посаду мережевого аналітика у WalMart після закінчення навчання в 2001 році. Вона просувалася кар’єрними сходами, виконуючи багато різноманітних обов’язків і займаючи керівні посади – і завжди використовуючи свою пристрасть до рітейлу технологій як канал для нових можливостей. Toп-10 жінок у рітейлі

«Мене приваблює як зовнішня сторона технологій, так і пізнавальна сторона, – наголосила вона. – Технології це не лише шлях професійного розвитку: вони можуть вирішити проблеми, робити життя користувачів простішим, і відкрити більше можливостей для бізнесу».

Вільямс захоплена вивченням нових тенденцій технологій, залученням до нових проектів і використовує технологію як засіб досягнення нових цілей. Одним з досягнень, якими вона пишається, є допомога WalMart інтегрувати онлайн і офлайн досвід; будівництво та розширення свого асортименту онлайн, а також керування омніканальними продажами як всередині країни, так і за кордоном. «Запуск інтеграції електронної комерції був моїм величезним досягненням», – каже Вільямс. Toп-10 жінок у рітейлі

Деб Дікссон, старший віце-президент, головний директор з інформаційної безпеки, Best Buy Co.

Оскільки проникнення цифрових технологій  і розвиток Big Data продовжує розширюватися, фахівці з інформаційної безпеки все частіше переходять до індустрії рітейлу для підвищення рівня захисту даних компаній. Ця проблема – те, чому Деб Дікссон протистоїть щодня.

Її пристрасть до технологій розвивалася через роботу в продажах, де вона просувала засоби класифікації, планування і тестування програмного забезпечення та апаратних засобів для освітньої галузі. Першим її досвідом у роботі з технологіями у рітейлі стала зміна у якості IT-підрядника саморобної системи подарункових карт для одного з вендорів.

«Це значно розширило мої компетенції і дало можливість взаємодіяти з багатьма аспектами роздрібного бізнесу, в тому числі показало необхідність постійних змін, щоб задовольнити потреби наших клієнтів – і це мене підкорило», – згадує Дікссон. Toп-10 жінок у рітейлі

Ця пристрасть спонукала її досліджувати, що відбувається в рітейлі з інформаційною безпекою. З прицілом на захист корпоративних даних, вона створила й обійняла посаду головного співробітника з інформаційної безпеки у Best Buy (2000-2009), а потім в Delhaize America з 2010 до 2014, де вона також зайняла посаду старшого віце-президента і головного директора з IT у США. Дікссон повернулася до виконавчої команди в Best Buy у 2015 році в якості старшого віце-президента, головного директора з інформаційної безпеки.

«Темпи поширення і сила цих технологій розвиваються набагато швидше, ніж стандарти і правила, які історично були орієнтиром, що допомагає нам формулювати і управляти ризиками», – пояснила вона. Прокладання шляху, який не існував раніше, є свідченням пристрасті Дікссон до технологій рітейлу і говорить про її інтерес до вирішення нових проблем.

Ешлі Олдрідж, старший віце-президент і директор з інформаційних технологій, DSW Inc.

Ешлі Олдрідж вважає, що успіх рітейлу залежить від колективної роботи і стратегічних взаємин. Провівши з 1999 по 2003 рік в Deloitte, де Олдрідж працювала з декількома роздрібними торговцями і товарами споживчих компаній, вона «підсіла» на рітейл. Свою першу посаду в сфері роздрібної торгівлі вона обійняла в 2003 році, коли приєдналася до Zale Corp. у якості віце-президента зі стратегічного розвитку. Олдрідж покинула Zale в 2006 році, працюючи потім директором з інформаційних технологій у таких мережах, як West Marine, Restoration Hardware і Golfsmith International.

У 2015 році Олдрідж приєдналася до взуттєвого гіганта DSW як старший віце-президент і директор з ІТ, відповідаючи за ланцюжок глобальних стратегічних програм та програм трансформації. Вона веде перетворення підприємства, яке рухається до створення нових точок контакту із споживачем у інтернеті, вивчаючи при цьому нові можливості застосовувати технології для задоволення потреб споживача у омніканальних продажах.

У той час як завжди існуватиме необмежена кількість технологічних проблем у галузі, Ешлі Олдрідж спрямувала свою увагу на вирівнювання відносин і управління організаційними змінами, залучення й утримання талантів. Toп-10 жінок у рітейлі

«Я працюю щодня, аби об’єднати моїх колег, партнерів і команду для досягнення нашої мети, підтримувати зміни і стимулювати розвиток талантів, утримувати і залучати їх до нашого бізнесу, – каже Ешлі. -Це надихає мене робити краще для наших клієнтів, нашої компанії і нашої команди. Я вважаю, що використання такого підходу є одним з найбільш важливих навичок рітейлу, який необхідно освоїти на шляху».

Рейчел Машаво, генеральний директор, начальник відділу продажів по Америці, Intel Corp.

Роздріб у крові Рейчел Машаво. Чотири покоління її сім’ї, починаючи з її прадіда, управляли роздрібними магазинами, останнім з яких був супермаркет в Колорадо, який закрився у 2004 році, коли її батьки пішли на пенсію. Таке підґрунтя давало Машаво можливість знайти майже будь-яку роботу в рітейлі і дозволило стати свідком перетворень у галузі.

«Очікування клієнтів продовжують рости, і рітейлери повинні постійно впроваджувати інновації, щоб радувати та дивувати їх, – вважає Машаво. – Це важкий, але цікавий час, коли ви думаєте про всі досягнення, бачите комбінування офлайнових та онлайнових магазинів, появу живих, дихаючих сайтів, які забезпечують клієнтам дивовижні враження».

До приходу в Intel, Машаво працювала майже десять років у магазині PetSmart, зайнявши у 2006 році посаду директора програм з розвитку бек-офіс послуг. У 2013 році вона була призначена віце-президентом з глобальних корпоративних додатків, і відповідала за стратегію розвитку роздрібних технологій. У 2015 році вона приєдналась до компанії Intel. Toп-10 жінок у рітейлі

Як директор з продажу Intel у Америці Рейчел працює, щоб допомогти керівникам зрозуміти значення інтелектуальних рішень, як мережеві технології та Big Data можуть аналізувати зібрані дані, щоб поліпшити роботу компанії. Її мета – створити нові та диференційовані можливості для бізнесу, які поліпшать якість обслуговування клієнтів, дозволять створити нові продукти або підвищать ефективність роботи ланцюга поставок. “Мова йде про людей, процеси і створення того, що раніше не існувало”, – каже вона.

Діпіка Панді, віце-президент по роботі з клієнтами, direct та digital маркетингу, Walgreens

Діпіка Панді завжди хотіла «бути пов’язаний з чим-то, що дійсно змінює світ». Такі можливості відкрились для неї з розвитком електронної комерції. Коли Панді проводила дослідження для професора Північно-Західного університету, окрім іншого, вона вивчала кілька областей рітейлу і маркетингу, і захопилася «цифровим майбутнім». «Я зрозуміла, що я знайшла те, що змусить мене повністю змінити галузь», – згадує вона.

Діпіка Панді приєдналась до McKinsey & Co., в де вона розробляла цифрові експертизи та придбала основні бізнес-навички, що врешті-решт дозволили їх обійняти посаду директора онлайн-стратегії в Walgreens у 2008 році. Там вона займалась реорганізацією сайту аптечної мережі та керувала колективом у 150 осіб. Окрім іншого, Панді розробляла мобільні додатки для iPhone, iPad і Android, а також нові цифрові процеси. «Мобільні важливі для нас, тому що ми щиро віримо, що це шлях для зближення між цифровим і фізичним світами», – пояснила топ-менеджер. Toп-10 жінок у рітейлі

Її зусилля були оцінені у 4,5 зірки з 5 можливих у рейтингу споживачів. «Технологія – це не просто створення функціональності. Вони також можуть змінити думку споживачів про ваш бренд», – вважає Панді.

Діана Стіл, віце-президент з ІТ-брендів, Ascena Retail Group

Рітейл часто описують як динамічну, постійно мінливу галузь. Це саме те, що приваблює Діану Стіл. Вона вперше познайомилась із сферою рітейлу в 1993 році і на власні очі бачила, як технології перетворюються в рушійну силу бізнесу. Коли вона перейшла до роздрібної практики Deloitte в якості старшого менеджера, вона отримала змогу познайомитися з еволюцією технологій у рітейлі з перших рук.

Це розуміння дозволило їй перейди до Hot Topic в якості директора з управління проектами у 2004 році. Її перша задача: відкриття розподільчого центру на східному узбережжі, який був повністю інтегрований в планування мережі та системи розподілу, управління замовленнями і процесів поповнення складів. Toп-10 жінок у рітейлі

Під час свого семирічного перебування в мережі Hot Topic, Стіл займав різні посади, в тому числі віце-президента по IT, які підготували її для наступної позиції: віце-президент компанії Express. Майже два роки тому, у листопаді 2013 року вона вступила в Ascena Retail Group як віце-президент компанії по IT.

Стіл часто проецює все, що вона дізналася протягом кар’єри, від «першого поверху» впровадження омніканальних продажів у Hot Topic, на використанням цифрових технологій у своїй поточній ролі, щоб стимулювати зростання однієї з найбільших спеціалізованих швейних компаній.

“Ці проекти є частиною чогось більшого — це важливо розуміти, що я була частиною команди, яка досягла значущого впливу на бізнес, а також на життя наших покупців”, – каже Стіл.

Ліза Емілі, директор з електронної комерції, Tractor Supply Co

Ліза Емілі щиро вірить, що вона не обирала технології рітейлу в якості кар’єри. Швидше за все, це вони обрали її. Перший досвід роботи у рітейлі – директором магазину в Kirkland’s, а потім в оптовому відділі обслуговування клієнтів у взуттєві компанії Johnston & Murphy. Але з технологіями Ліза познайомилась у DK Publishing, де вона відповідала за багато аспектів роботи мобільних додатків JD Edwards OneWorld enterprise. Toп-10 жінок у рітейлі

У 2001 році Емілі перейшла до  Tractor Supply Co в якості бізнес-аналітика в департамент мерчандайзингу, і до 2004 року вона увійшла у відділ ІТ в якості системного аналітика систем мерчандайзингу. Toп-10 жінок у рітейлі

З 2014 року вона займає посаду директора з електронної комерції, де її пристрасть до технології сприяє розвиток цифрових технологій рітейлера. Поміж іншого, вона займалась ре-платформінгом сайту компанії, розвитком онлайн-продаж, сервісом клієнтів інтернет-магазину, впровадженням інших інновацій. «У мене завжди була пристрасть до технології підвищення цінності бізнесу, і я встигла побачити віддачу цього впливу на мою роль в електронній комерції”, – говорить Емілі.

Сара Гелбман, менеджер з продажу глобальних технологій Oracle

Управління новими рішеннями, масивами даних або мінливими процесами, технологією передачі інформації – саме цим займається Сара Гелбмен. «Мені подобається вплив, який завдають технічні фахівці, – пишається вона. – Ми тримаємо руку на пульсі змін і постійно відчуваємо позитивні зміни». Кар’єра Гелбмен почалася 2001 році, як менеджера технічних операцій на Metro-Goldwyn-Mayer, де вона очолила команду фахівців у сфері технічного регулювання студії і цифрових активів. Вона провела п’ять років у MGM, а потім перейшла до медіа-індустрії, де придбала досвід продажів.

Гелбмен опиналась у рітейлі в 2012 році, як менеджер технічних проектів в Oracle. Серед її проектів: робота з Cole Haan в розукрупненні від Nike. «Проект виявився дуже успішним, і це дозволило мені зайняти посаду менеджера з продажу технологій для Walmart [в 2013 році]», – згадує Сара. Toп-10 жінок у рітейлі

Вона керує командою з понад 30 лідерів проектів і технічних фахівців, які зайняті в Oracle роботою з  Walmart. Вони забезпечують роботу всіх баз даних найбільшої мережі супермаркетів світу.

Гелбмен особливо пишаюся роботою своєї команди у впровадженні сучасних гібридних даних управління «облаком». «Я керую групою надзвичайно талановитих фахівців з продажу, технічних інженерів і архітекторів, ми створили рішення на основі інтегрованого гібридного хмарного шару даних, які складаються з різнорідних платформ та джерел», – каже вона. Ці зусилля задають тон для обслуговування цифрових мобільних клієнтів Walmart.

Ліза Ландсман, директор по роботі з клієнтами, Jet.com Toп-10 жінок у рітейлі

Як директор з відносин із клієнтами Jet.com  Ліза Ландсман має амбітне завдання: забезпечити Jet.com найширшу групу споживачів. Ландсман приєдналась до онлайн-старт апу у березні 2015 року, через її вражаюче резюме, яке включає в себе роботу у сфері фінансових послуг, маркетингу і науки про даних. До Jet.com вона була директор з маркетингу E*Trade, де вела маркетингову політику компанії, включаючи взаємодію з клієнтами, аналітику та прогнозування, рекламу, прямі онлайн і офлайн маркетингові програми і кампаній з брендингу. Toп-10 жінок у рітейлі

Ландсман також займав керівні позиції в глобальній інвестиційної компанії BlackRock, де вона була глобальним керуючим директором digital-напрямку, та банківського дому Citi – як керуючий директор північноамериканського напрямку обслуговування споживачів через інтернет і мобільні телефони.

«Важливо розуміти, що споживачі буде платити внаслідок того, що наша платформа фактично усуває зайві витрати з системи, а не орієнтуватися на ціну, як таку, – писала Ландсман у своєму блозі в 2015 році.  – Вони люблять великі бренди, відмінну якість і відмінний споживацькій досвід, і повертаючись, будуть наповнювати кошика знову і знову». Toп-10 жінок у рітейлі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку