![Світ крізь рожеві окуляри: у Києві відкрили новий концептуальний магазин Сільпо (фотоогляд)](https://rau.ua/wp-content/uploads/2025/01/9d0a7261-edit-400x210.jpg)
Світ крізь рожеві окуляри: у Києві відкрили новий концептуальний магазин Сільпо (фотоогляд)
![time icon](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/clock1.png)
![](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/eye.png)
Kenzo, Nike, McDonalds, Marks & Spencer, Київстар та інші: редакція RAU проаналізувала українські і світові рейтинги відео року і відібрала найбільш популярні рекламні ролики в 2016 році.
Компанія Kenzo представила новий парфум, ролик для якого зняв режисер Спайк Джонз. Це відео стало кращим за рік на думку багатьох видань і критиків. П’ять мільйонів переглядів – гарне тому підтвердження. Обличчям нового аромату KENZO World, створеного Керол Лім і Умберто Леоном, стала зірка серіалу “Залишені” і фільму “Круті хлопці” Маргарет Куоллі. Постановкою хореографії займався Райан Хеффингтон. Саундтреком стала композиція Mutant Brain у виконанні Сема Шпігеля “Ape Drums і Assassin”. За сюжетом дівчина сидить на якомусь гала-вечері в будівлі схожому на Лінкольн центр в Нью-Йорку. Пізніше вона виходить в хол подихати повітрям. Але як тільки починає грати музика, Куоллі пускається в дикий танець з балетними па і лазерами з рук.
Лондонський універмаг Джон Льюїс став замовником кращого вірусного відеоролика 2016 року за версією рекламного порталу Недисциплінованих. Відео #BusterTheBoxer набрав на відеохостингу Youtube близько 25 млн переглядів, при цьому понад 2 млн чоловік їм поділилося. Девіз різдвяної реклами: “Подарунки, які кожен полюбить”.
https://www.youtube.com/watch?v=sr6lr_VRsEo
Напередодні Євро-2016 компанія Nike представила рекламний ролик за участю Кріштіану Роналду, Гаррі Кейна і Антоні Марсьяля. У центрі сюжету — форвард “Реала” Кріштіану Роналду і молодий англійський футболіст Чарлі. В один прекрасний день вони магічним чином помінялися тілами: тепер Чарлі є зіркою світового масштабу і використовує тіло Роналду, щоб досягати успіхів, а португалець у вигляді англійця повинен пройти шлях від шкільної команди до збірної Англії, продемонструвавши свою завзятість і працьовитість. Результат – 58 млн переглядів і заслужене звання ролика “спортивний шедевр”.
https://www.youtube.com/watch?v=scWpXEYZEGk
Навесні комедійна реклама модульного флагмана LG G5 повеселила багатьох. Всі головні і другорядні ролі, включаючи жіночі і дитячі, в ній зіграв один актор – герой бойовиків “Перевізник” та “Адреналін” Джейсон Стетхем. Самоіронія минулого року багатьом пішла на користь.
Філіппінський McDonald’s зняв незвичайно сумне для мережі відео Tuloy Pa Rin, в якому закликав прийняти зміни. Схоже гамбургери тепер ідеальні і для втіхи розбитих сердець.
Найбільший британський виробник одягу Marks & Spencer запустив 11 листопада ролик, який за півтора місяці зібрав понад 8 млн переглядів. Історія про дружину Санта-Клауса, яка допомогла хлопчикові з допомогою подарунка показати сестрі, як він її любить.
Сімейні цінності стали в цьому році пріоритетною темою в рекламних роликах Київстар. Зробивши кілька гарних надихаючих відео, в іншому ролику вони все-таки вирішили трохи пожартувати. Вийшло життєво і забавно. Підсумок – близько трьох млн переглядів.
Індійська реклама P&G #ShareTheLoad в 2016 році підкорила інтернет. Представлена спільно з агентством BBDO, вона закликає розділяти обов’язки між чоловіком і жінкою, а також задуматися про причини такої нерівності. Креативщики вибрали звичну для мільйонів сімей тему — прання. Для консервативно-патріархальної Індії відео стало справжнім хітом.
У ролику Audi показаний колишній астронавт, який сумує за молодістю. Згадати колишні часи йому допомагає поїздка на новому автомобілі, під час якої він знову відчуває себе командиром космічного корабля.
https://www.youtube.com/watch?v=yB8tgVqmKzw
Компанія Shell представила неймовірно музичний і яскравий відеоролик на підтримку кампанії #makethefutur. Дженніфер Хадсон, Луан Сантана, Піксі Лотт, Стів Аокі, Тан Вей Вей і Йеми Алейд виконали спільну кавер-версію пісні The Best Day of My Life. Реклама закликає до альтернативних джерел енергії, демонструє яскраві ідеї, як їх використовувати і пропонує молодим людям, які зацікавлені в цих питаннях, приєднатися до компанії. Результат – заслужені 47 млн переглядів за чотири останні місяці року.
https://www.youtube.com/watch?v=eCs8kqUng4s