Дух Італії: Terranova відкрила в Lavina Mall найбільший магазин в Україні (бліц-інтерв’ю+фотоогляд)
Якої концепції дотримується італійський бренд Terranova в Україні і що можна знайти в новому найбільшому магазині столиці.
Terranova – італійська марка молодіжного одягу, представлена в більш ніж 35 країнах світу – 15 серпня, в один день з ZARA, відкрила найбільший магазин у київському ТРЦ Lavina Mall. RAU підготувала фотоогляд відкриття, а також бліц-інтерв’ю з директором магазину Terranova в ТРЦ Lavina Mall Олександром Серженко про те, чим унікальний магазин і де ще можна знайти торгові точки мережі.
– Багато вже магазинів Terranova в Україні?
— Цей магазин став сьомим в українській мережі, також він найбільший у Києві. Його площа становить 1100 кв. м. В Україні магазини є у Львові, Івано-Франківську, Харкові.
– Що нового можна в ньому знайти?
– Магазин відкрито у новому форматі. По-перше, тут представлений максимальний асортимент. Якраз з’явилася нова колекція, також представлена сезонна, що продається зі знижками. В асортиментній лінійці – одяг стилю casual: куртки, джинси, футболки, сорочки, сукні, топи і аксесуари для юнаків і дівчат. По-друге, ми повністю оновили візуалізацію інтер’єру. Всі торгові точки, відкриті до 2017 року, були більш темні, оформлені в суворому урбан-стилі. Новий стиль теж урбаністічним, але ми перейшли до більш світлим, оптимістичним тонів. Розраховуємо, що магазин буде трохи інакше сприйматися. Більш весело, життєрадісно.
– Хто розробляв концепт?
– Компанія Teddy S. p.A, розвиває бренд Terranova в Україні. Він був заснований Вітторіо Тадеєм в 1961 році.
– Концепт ввели лише в Україні?
– І в Європі теж. Хлопці їздили навчатися.
– Що ще входить в Teddy S. p.A. в Україні?
– Компанія також володіє Calliope і Rinascimento.
– Ви відкрилися в один день з ZARA. Як-то залучали на подію клієнтів?
– Спеціально нічим не займалися, розраховували на природний приплив клієнтів і фанатів бренду. Що стосується ZARA, то вона, як і магазин Terranova, присутній на Хрещатику, але ми там відкрилися ще 12 років тому і досі працюємо. Хоча він вже старенький, там всього трохи більше 300 «квадратів».
– Судячи з усього, у вас не часто відкриваються нові магазини?
– Восени минулого року компанія Teddy відкрила магазин Calliope в Одесі в новому форматі. І ось зараз відкриваємо два магазини тут.
– Який другий?
– Десь через місяць тут же в Lavina Mall відкриємо магазин Calliope. Його площа також складе 1100 кв. м.
– Чим він відрізняється від Terranova?
– Якщо Terranova більше молодіжний, спортивний стиль, то Calliope – це модна класика. По вартості товару Calliope на 5-10% дорожча, ніж Terranova. При запуску магазинів Terranova, компанія спирається на три ключових поняття — три «easy»: easy to wear (легко носити), easy to buy (легко купити) і easy to live (легко жити − в магазинах бренду створюється обстановка, яка дає відчуття свободи). Цієї концепції італійська марка дотримується з моменту своєї появи, в тому числі, в Україні.
– Що ще цікавого відбувається в компанії?
– В Одесі Terranova представила новий бренд жіночої білизни MIA.
– Чому вирішили відкриватися саме в Lavina Mall?
– Сподіваємося на перспективи цього торгового центру. Lavina Mall – ТРЦ регіонального значення, крім того, тут досить великий контингент потенційних клієнтів: Святошино, Виноградар, Ворзель. За нашими спостереженнями, відвінуваність ТРЦ з кожним місяцем тільки зростає, тому ми дуже раді сюди зайти. Вже відкрилися якоря, зайшов майже повним складом Inditex, а найближчим часом зайде LPP. Люди є і їх буде ще більше.
– Чи плануєте подальший розвиток по Україні?
– Розглядаємо Дніпро і Львів, але поки були тільки розмови.