
Ролики тижня: Ukrnafta, Нова пошта, АЗК WOG, Епіцентр, Skvot


Head of Telegram Department агентства Netpeak Ukraine Максим Цап розповів про досвід запуску рекламних повідомлень в Telegram Ads — інструменту, який може стати рятівником у досягненні маркетингових цілей, навіть коли здається, що всі активності вже запущені, а часу на маневри не залишилось.
Чорна п’ятниця — це справжній маркетинговий батл: бренди змагаються за увагу клієнтів, а покупці влаштовують полювання на найвигідніші пропозиції року. Для бізнесу це не просто час знижок, а можливість вийти на новий рівень — залучити максимальну кількість клієнтів й дослідити ефективність маркетингових гіпотез. Head of Telegram Department агентства Netpeak Ukraine Максим Цап в колонці для RAU розповів, як виділитися серед безлічі конкурентів і досягти зростання продажів.
Плануєте запуск масштабних акцій, як-от до Чорної п’ятниці? Тут виникає головне питання: скільки часу потрібно, щоб все підготувати? Хоча технічний запуск займає лічені дні, продумати стратегію, тексти й креативи краще заздалегідь — ідеально за місяць. Запустити рекламу в останній тиждень теж реально за умови готовності ваших посадкових сторінок до трафіку та розуміння ваших меседжів аудиторією, навіть коли це 100 символів.
У 2024 році Telegram підтверджує статус одного з найзручніших інструментів для бізнесу. Завдяки активній базі користувачів, швидкій модерації оголошень і можливості працювати з низьким бюджетом, платформа залишається привабливою як для великих брендів, так і для локального бізнесу.
А з недавнього часу мінімальний поріг входу в Telegram Ads знижено з €1500 до €500. Це означає, що навіть малий бізнес може протестувати цей канал і отримати перші результати.
Хоча й ми, як експерти, постійно наголошуємо на тому, що тестувати новий інструмент потрібно 3-4 місяці, із більшими рекламними бюджетами й підготовленою диджитал-воронкою для об’єктивної оцінки платформи, український бізнес має право обирати свою стратегію.
Тож питання не тільки в тому, як швидко запуститися, а й як зробити це якісно.
Ось кілька порад, які допоможуть вам виділитися серед конкурентів:
Результати тестування ефективності кнопок у Telegram Ads для e-сommerce
Чим ретельніше аналізуєте ці дані, тим швидше можна адаптувати кампанію, зробити її ефективнішою й не витратити бюджет даремно.
Ключ до успіху — це точність. Для швидких результатів варто обирати максимально вузькі аудиторії. Наприклад:
Таргетинг “у широку” більше підходить для довгострокових кампаній із можливістю тестування, але для миттєвого продажу потрібен фокус.
Підсумовуючи, можу зазначити, що Telegram Ads працює як додатковий шанс “підштовхнути” клієнта до покупки, особливо в такий конкурентний день, як Чорна п’ятниця. Коли компанії борються за кожен клік, Telegram стає ще однією можливістю, щоб ваш бренд не загубився в потоці реклами. Уявіть: людина побачила рекламу на Facebook, потім в Instagram, далі натрапила на контекстну рекламу в Google, а після цього — ваша пропозиція з’являється ще й у Telegram. Цей додатковий “пуш” може бути тим самим моментом, коли клієнт прийме рішення купити саме у вас. І, як показує наш практичний досвід, все це можливо.