Топ-6 способів збільшити конверсію, вказавши номер телефону на сайті інтернет-магазину

Топ-6 способів збільшити конверсію, вказавши номер телефону на сайті інтернет-магазину

11.04.2019 04:04
  3824
rau

Наскільки зараз для споживачів важливо, щоб на сайті онлайн-магазину був вказаний телефон і інші можливості зв’язатися з продавцем, де правильно розміщувати і як правильно оформляти контактні дані, щоб відвідувача зробити покупцем, і поліпшити споживчий досвід.

Цей матеріал також доступний російською мовою

З одного боку, багато хто вважає, що вказувати контактний телефон вже не обов’язково, адже оформити замовлення в інтернет-магазині можна без дзвінка, – пише в матеріалі для порталу Бізнес і технології керівник компанії Conversant Едуард Файзуллін. А для питань є онлайн-консультанти, чат-боти і соціальні мережі. Це скорочує витрати на зв’язок і утримання колл-центру. Але є й інша сторона. Про неї і піде мова в статті.

1. Чи варто розміщувати телефон на сайті?

Опитування, проведене American Express, показує, що 60% користувачів вважають за краще обходитися без телефону при взаємодії з інтернет-магазинами. У разі виникнення питань, 24% знаходять відповідь на сайті, а 12% – в онлайн-чаті. Але в міру того, як ускладнюється проблема, наприклад, у зв’язку із суперечками або скаргами з приводу оплати, 40% користувачів більше схиляються до спілкування з реальною людиною по телефону. Інше опитування, проведене компанією Google серед 3000 мобільних користувачів виявило, що 47% опитаних з більшою ймовірністю оберуть інший інтернет-магазин, якщо не зможуть напряму подзвонити в компанію.

1.1. Телефон формує довіру

Більшість користувачів, швидше за все, навіть не будуть телефонувати за вказаним номером, але побачивши його на сайті, в них підвищується довіра до інтернет-магазину і з’являється відчуття безпеки. Оскільки користувач розуміє, що якщо у нього будуть якісь питання чи проблеми із замовленням, то він може в будь-який момент зателефонувати і поговорити з реальною людиною. Тому, наявність телефону формує довіру.

Інтернет-магазин повинен заробити очки довіри, щоб стало зрозуміло, що цьому магазину можна довіряти і що в результаті користувач отримає те, за що заплатив. З цього випливає, що довіра важлива. А наявність телефону, як з’ясувалося в опитуваннях вище, допомагає у формуванні цієї самої довіри.

1.2. Телефон на сайті підвищує конверсію

Телефон на сайті підвищує довіру, а довіра безпосереднє впливає на конверсію. Компанія Flowr провелп А / B-тест в якому порівнялп дві версії сайту (з телефоном і без телефону). В результаті, версія сайту з телефоном показала конверсію вище. З 100% реєстрацій на сайті: 53,96% були з версії сайту з телефоном. 46,04% були з версії сайту без телефону.

1.3. Інші причини вказати телефон на сайті:
  • Деяким людям простіше зателефонувати, ніж шукати відповідь на сайті або в FAQ;
  • Частина людей вважає, що зателефонувати вийде швидше;
  • Існує стереотип, що компанія без телефону “маленька”, “несерйозна” або зовсім “компанія-одноденка” яка приховує свої контакти;
  • Погане юзабіліті сайту. Наприклад, відсутня сторінка підтвердження, і незрозуміло – оформлене в результаті замовлення або не оформлене. Тому користувачеві простіше подзвонити і уточнити;
  • Деяким людям старших поколінь звичніше і зрозуміліше дзвонити “по-старому”.

Упевнений, що з часом телефон буде витіснений, тому що чат-боти і штучний інтелект швидко розвиваються, а інтернет-магазини стають зручніше і зрозуміліше.

2. Як правильно оформити номер телефону

2.1. Місце розташування телефону

Номер телефону необхідно зробити помітним. Для цього, його краще розмістити в першому екрані, в правому верхньому куті. Чому там? Саме там телефон розміщує більшість сайтів і саме там його звикли шукати. Це створило звичний для користувача досвід.

2.2. Підказки поруч з телефоном

Для того щоб зняти будь-які сумніви, вкажіть поруч з номером телефоном підказки, це підвищить ймовірність здійснення дзвінка.

  • Значок трубки телефону полегшує сприйняття;
  • Час роботи або значок 24/7 знімає сумніви на кшталт “не пізно / чи не зарано дзвонити?”;
  • Безкоштовний дзвінок або call-back мотивує зробити звернення, включається тригер “Мені це нічого не варто / я нічого не втрачаю”.

3. Формат телефонного номера

3.1. Безкоштовний номер

Це номер, що починається з цифр 0-800… Такий номер сприймається краще, по ряду причин:

  • Безкоштовно. Дзвінки на номери 0-800… безкоштовні для абонента (в більшості випадків);
  • Іміджева складова. До недавнього часу номера 0-800… використовували в основному великі компанії, тому компанії з таким номером за інерцією сприймаються як більш солідні.

3.2. Міський або мобільний номери

Якщо у вас локальний магазин або продаєте товар немасового попиту, то краще вказати міський або мобільний номер телефону. Але більшість користувачів більше довіряють великим міжнародним інтернет-магазинам або відомим порталам, а не місцевим магазинам.

4. Клікабельний номер телефону

Мобільний трафік в світі перевалив за 44%, а в Азії – за 60%. Це означає, що сайти повинні бути доступні та зручні мобільним користувачам. Інакше, ви можете втрачати до 29% потенційних покупців.

Один із прийомів збільшення конверсії мобільного трафіку – це набір номера при натисканні. Тому що перемикатися і набирати номер вручну займає час і дратує. Тому номер телефону бажано писати цифрами (не зображенням) і робити клікабельним.

Номер необхідно прописувати повністю, включаючи код країни і код міста, інакше номер буде набиратися з помилкою і користувачі не зможуть до вас додзвонитися по кліку на номер.

5. Замовити зворотний дзвінок

Бувають моменти, коли користувачеві незручно розмовляти (наприклад, замовлення оформляється вночі або в робочий час з офісу або в громадському транспорті), тому для зручності варто розглянути включення функції замовлення зворотного дзвінка, яка розміщується поруч з номером телефону.
В цьому випадку, необхідно дати можливість користувачу вказати зручний час для дзвінка.

6. Цілодобовий прийом дзвінків

Плюс в скарбничку довіри (і як ми з’ясували вище, конверсії) дає вказівка про прийом дзвінків цілодобово і без вихідних. При цьому, більшість людей навряд чи будуть дзвонити вам вночі, для них часто буває достатньо інформації про те, що при бажанні можна зателефонувати. Це додає впевненості в хорошому сервісі.

Але що робити, якщо у вас невеликий магазин і немає можливості посадити кілька людей відповідати на дзвінки цілодобово? В цьому випадку, можна за відносно невеликі гроші замовити послугу віддаленого колл-центру, який по необхідним скриптам відповідатиме на питання і приймати замовлення по ночах і вихідні дні, а до ранку готувати звіти з поточними замовленнями.

Джерело: vc.ru

Читайте також – 

Як в Intertop Ukraine переосмислили digital customer journey


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  14