Майже Amazon Go: які сучасні технології використовує український рітейл

Майже Amazon Go: які сучасні технології використовує український рітейл

08.06.2017 11:51
  1833
Ukrainian Retail Association

Які технології використовує інтернет-магазин Rozetka.ua, а також торговельні мережі АШАН, Таврія В та інші українські компанії.

У минулому році компанія Amazon показала концепт магазину Amazon Go, де покупцям не потрібні ні каси, ні касири – клієнт встановлює додаток, заходить в магазин, бере з полиць товар і просто виходить, все інше за нього робить штучний інтелект спільно з датчиками і машинним навчанням.

Втім, технологія Amazon недоступна для більшості роздрібних торговців, пише портал AIN.UA. «Для звичайного торговця це неможливо. Кожна полиця повинна бути оснащена датчиками, тому це не масштабується», – вважає директор з дизайну і експериментування Barclaycard Усман Шейх.

Цієї ж думки дотримуються і українські рітейлери – простіше реалізувати технологію, яка дозволить відсканувати штрих-код обраного товару в мобільному додатку, дізнатися ціну і придбати його, ніж розставляти датчики на кожну полицю кожного магазину.

Наприклад, інтернет-магазин Rozetka.ua в одній з останніх версій мобільного додатка надав можливість шукати товари по штрих-коду.

Відсканований товар (якщо він був знайдений в базі), можна додати до порівняння, в корзину або в обране. При додаванні товару в кошик можна відразу оформити замовлення і доставку.

Додаток мережі Ашан також дозволяє шукати товари за штрих-кодом, проте функціональність його менша: можна знайти товар, побачити його актуальну ціну і додати відсканований товар в список покупок. Придбання товару будь-яким чином поки що в додатку не реалізоване.

Також мережа Таврія В в своєму мобільному додатку дозволяє зареєстрованим користувачам за допомогою сканування штрих-коду знайти товар і оформити доставку:

Аналогічна функція сканування раніше була доступна не тільки в додатках рітейлерів, а й в додатку одного з українських банків. У лютому 2016- го в мобільному додатку «Приват24» з’явилась функція сканування штрих-коду товару з таких категорій як: гігієна, краса, товари для дітей, набори, дрібниці для дому. Замовити доставку тоді можна було кількома способами, найдешевшим з яких була доставка в почтомати ПриватБанку. На сьогоднішній момент дана функція в додатку «Приват24» відсутня.

Мережі Fozzy Group (Сільпо, Фора), ЕКО маркет, NOVUS поки не мають власного мобільного додатка, а в додатках АТБ-Маркет, Metro Cash & Carry Ukraine, Велика Кишеня, Varus та інших функція сканування товару по штрих-коду відсутня.

Додатку, що дозволяє по штрих-коду товару порівняти його вартість в декількох різних магазинах, на українському ринку рітейлу немає – дізнатися ціну можна тільки в одній конкретній мережі. Створення універсального рішення, прайс-агрегатора, який допомагав би економити, показуючи, що обраний ними продукт коштує в магазині через кілька сотень метрів дешевше в два рази, було б дуже корисно покупцям. Але така функція може бути незручна торговельним мережам.

Джерело: AIN.UA

Читайте також – 

Побудувати Amazon в Україні: як «Розетка» стала маркетплейсом


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  231
Усі новини ринку