Ситуативний маркетинг: бренди, які грають в Ігри престолів
Як АТБ, McDonald’s, Rechi.ua, Цитрус, Domino’s Pizza, KFC, Volkswagen та інші компанії обіграють прем’єру нового сезону популярного телесеріалу Гра престолів.
Прем’єра 7 сезону Гри престолів стала однією з найбільш очікуваних подій цього літа. І вихід першої серії не тільки не знизив загострення пристрастей навколо теми, а лише посилив їх. Початок сезону культової саги подивилися рекордні 16 млн осіб. Поки Facebook обговорював події серії, RAU зібрала тематичні рекламні кампанії від локальних і світових брендів, а також приклади тих, хто вирішив на серіалі ще й заробити.
У АТБ Дейенеріс “з будинку Таргарієнів, іменована першою, Неопалима, Королева Мієрину, Королева Андалів, Ройнар і Перших Людей, Кхалісі Дотракійського Моря, що Розбиває Кайдани і Матір Драконів” пропонує покупцеві на касі пакет.
https://www.facebook.com/ATB.Market.tm/photos/a.260254747405480.55605.256528401111448/1356208297810114/?type=3&theater
Після АТБ Дайенерис з роду Таргарієнів заскочила і в Rechi.ua.
https://www.facebook.com/rechi.ua/photos/a.195610250457395.49181.109812779037143/1599717170046689/?type=3&theater
McDonald’s додав старовинний кубок до звичних сендвічу і картоплі-фрі.
Бренд безалкогольних напоїв Activate Drinks представив новий смак «Кров дракона».
Київська приватна броварня VG Craft Beer до початку нового сезону серіалу анонсувала міцний бельгійський ель з сіллю Winter is Here. У складі – пшеничний і ячмінний солод, пластівці червоної пшениці, жатецький хміль, білий перець, коріандр і морська сіль.
https://www.facebook.com/vgbeer/photos/a.1292663514081720.1073741828.1292507730763965/1777317295616337/?type=3&theater
Ще один виробник і постачальник алкоголю SWILL представив світлий ель Iron Throne.
А Domino’s Pizza нагадала, що «піца близько», переосмисливши одне з найбільш відомих гасел серіалу.
Citrus, як би між іншим, рекламують Google Street View для Android, ні разу не натякаючи, що “Вітру зими” наздогнали і їх. ситуативний маркетинг
https://www.facebook.com/citrus.ua/photos/a.157337377612140.32790.146577565354788/1642605512418645/?type=3&theater
Море пива пропонують “суворі закуски для героїв”. ситуативний маркетинг
https://www.facebook.com/MorePivaUA/posts/693141834228820
Виробник запальничок Zippo запропонував підписникам «переходити на бік Будинку Zippo», нагадавши, що компанія безкоштовно замінює непрацюючі запальнички.
Вашингтонська мережа Drink company відкрила тематичний бар, присвячений світу «Гри престолів». У закладі відтворені декорації з серіалу, а також зробили копію Залізного трону в натуральну величину і голову дракону. Бар відкрився 21 липня 2017 року і, потрібна зауважити, біля входу зібралася ціла черга.
Сервіс для вивчення іноземних мов Duolingo запропонував вивчити валірійську — вигадану мову з всесвіту серіалу. ситуативний маркетинг
Мережа ресторанів KFC вирішила, що “Обід близько” і для реклами нової страви з рисом зняла ролик з персонажем по імені Ходор в ролі працівника одного з закладів, який в паніці скорочує фразу Chicken with fries («курка з картоплею») до Chicken rice with («курка з рисом»). Це відсилає до сцени загибелі персонажа з серіалу, який невпинно повторює фразу Hold the door, перетворюючи її в Hodor.
Автовиробник Volkswagen опублікував у Facebook відео, присвячене виходу нової моделі Tiguan і серіалу «Гра престолів». Ролик озвучили в стилі героїв серіалу.
https://www.facebook.com/Volkswagenrussia/videos/1587694164614673/
Можна знайти по мережі також великий вибір футболок з тематичними принтами, як наприклад, у Takor.inc або Футбоголик.
Зустрічаються і солодощі з присмаком “престоломанії”. Фірма по випічці замовних тортів і тістечок Sweet Cravings by Nani пропонує своїм клієнтам курячі яйця, які виглядають як яйця драконів, торт з “залізним троном” і печеньки з емблемою дому Старків.