Сільпо починає партнерство з Vivino: вина з високим рейтингом виділені в супермаркетах мережі
Мережа супермаркетів Сільпо оголошує про початок офіційної співпраці з Vivino, найбільшою у світі винною спільнотою та мобільним додатком для оцінки вина.
У рамках пілотної програми у торгових залах 37 магазинів Сільпо з’явилися торці з винами програми “Власний імпорт”, які мають високий рейтинг за оцінками користувачів Vivino. Щоб дізнатися рейтинг вина, можна просканувати його етикетку в додатку Vivino. Згідно зі шкалою Vivino цікавим та вартим уваги вважається вино з оцінкою від 3,7 і вище.
У разі успішності пілоту в листопаді Сільпо поширить проект на 250 супермаркетів мережі.
«Ми бачимо, як відвідувачам інколи складно зорієнтуватися у винному асортименті. Вибір потребує часу, і не кожен хоче спілкуватися з сомельє. Хоча насправді вино – це проста тема. Регалії виробника чи назва не мають великого значення. Вино або вам подобається, або ні. Додаток Vivino зробив вибір вина демократичним та простим процесом. Достатньо просканувати етикетку і дізнатися середній бал серед інших користувачів. Тому така співпраця повністю відповідає стратегії Сільпо з формування асортименту, коли вино – це просто», — розповідає керівник напряму вина Власного імпорту Сільпо Анна Пекер.
За словами Анни Пекер, у Vivino швидко й охоче відгукнулися на пропозицію Сільпо розпочати партнерство. Співзасновник компанії Хайні Захаріассен зустрівся з командою Сільпо у Львові, де поділився своїми думками про розвиток сервісу. До того ж українські користувачі додатка входять у двадцятку Vivino за кількістю сканувань.
«Для нас особливо цікаво співпрацювати з однодумцями, які поділяють нашу культурну місію та пристрасть до вина. У Сільпо ми прагнемо, щоб складна та суб’єктивна тема вибору вина стала легкою», — додає Анна Пекер.
Довідка. Vivino — це система рейтингу вин, яка базується на думках любителів вина на всіх рівнях знань. Використовуючи п’ятизіркову систему оцінювання, понад 64 млн користувачів Vivino надали оцінки та нотатки про дегустацію понад 16 млн вин з усього світу. Це допомагає легко орієнтуватися в складному процесі купівлі вина. Застосунок є безкоштовним та доступний для завантаження на пристрої Android, Apple і Windows.
Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на червень 2023-го нараховує 309 супермаркетів, у тому числі 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.
Мережа постійно працює над поліпшенням цифрового досвіду Гостей. За допомогою мобільного застосунку «Сільпо» Гості можуть просканувати та контролювати ціни на товари безпосередньо у торговельному залі. А за допомогою сервісу «Вільнокаса» – просканувати товари, скласти у кошик і самостійно оплатити на касі.