
Labubu-монстр: як іграшка з гострими зубами стала новим фетишем мільйонів споживачів


Мережа салат-барів Salateira шукає партнерів для виходу на ринок Туреччини, повідомив співзасновник Salateira Олександр Савілов агентству Інтерфакс-Україна.
“Ми шукаємо партнера в Туреччині серед компаній зі сфери HoReCa, які бажано мають власну мережу закладів харчування”, – повідомив Савілов. Інвестицію в одну локацію він оцінює в 220 000-230 000 євро, залежно від умов партнерства (міноритарій, мажоритарій або 50/50). В першу чергу для самих закладів цікавлять локації в Стамбулі.
“Для нашого формату, здорового фаст-фуду, оптимальним є приміщення на фуд-корті торговельних центрів. Я дивився п’ятірку найкращих ТРЦ Стамбула – один із них і буде стартовим для розвитку мережі”, – повідомив Савілов.
Це не перша спроба Salateira вийти на закордонні ринки. Раніше мережа невдало спробувала закріпитися в ОАЕ та Іспанії – обидва заклади після нетривалої роботи закрилися. Єдиний успішний приклад експансії компанії – відкриття ресторанів у Біларусіі, де станом на 24 лютого 2022 року працювало п’ять торгівельних точок. Однак після початку повномасштабної агресії росії проти України франшиза на заклади була відкликана, а самі ресторани – закриті.
На даний час мережа нараховує 20 ресторанів у Києві, Дніпрі та Одесі.
Читайте також –
Душ із вітамінів: як власники Salateira побудували найбільшу в Україні мережу здорового фаст-фуду