
Ірина Брославцева, Graff: Як закохати споживача в національний чайний бренд за дев’ять місяців


Онлайн-магазин мережі гіпермаркетів Епіцентр в вересні цього року очолив Андрій Торіков, який до цього обіймав аналогічну посаду в мережі техніки і електроніки Алло.
«Офіційно мій перший робочий день в Епіцентр був 8 вересня. З Алло в цей проект з усієї команди я пішов один», – розповів Андрій Торіков в коментарі порталу Retailers. Він уточнив, що більш детально про своє призначення зможе розповісти через кілька місяців.
Відзначимо, в жовтні заступник гендиректора Епіцентр К Володимир Гончаров в інтерв’ю Retailers заявляв, що компанія планує певні зміни 27.ua, які кардинально змінять політику інтернет-напрямку.
Нагадаємо, онлайн-магазин мережі Епіцентр 27.ua був запущений в 2016 році. Станом на жовтень цього року сайт посідав шосте місце за відвідуваністю серед інтернет-магазинів, що працюють в Україні.
Джерело: Retailers
Читайте також –
Призначення в рітейлі: ЦУМ, Kasta, Prostor, Dragon, Цитрус, Multiplex та інші