
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


У червні об’єднана компанія Rozetka-EVO стала інвестором перспективного маркетплейсу для покупок та продажу речей shafa.com.br у Бразилії.
“Бразилія — абсолютно новий для нас ринок, і це серйозний виклик. Ми багато інвестуємо у розвиток підприємництва та побудову маркетплейсів тут, в Україні. Впевнений, цей досвід допоможе нам будувати значущі проекти і далеко за її межами”, — прокоментував угоду засновник Rozetka Владислав Чечоткін.
Shafa.com.br запустили розробники української Шафи (shafa.ua) після її продажу компанії EVO у 2018 році. Зараз у бразильського маркетплейсу 500 активних продавців, які виставили 40 000 товарів. Товарообіг щорічно подвоюється.
“E-commerce Бразилії зі щорічним обігом у понад $20 млрд входить в топ-10 найбільших у світі й швидко зростає. Водночас Shafa.ua — один з найбільших і швидкозростаючих маркетплейсів України. Ми віримо, що нам вдасться перенести досвід розвитку проекту на новий ринок і побудувати проривний і потрібний продукт”, — сказав CEO компанії EVO Микола Палієнко.
Розвитком shafa.com.br продовжить займатися нинішня команда під керівництвом Антона Єрмоленка. EVO допоможе технологіями та експертизою.
“Ми раді цьому партнерству. Rozetka-EVO — експерти у побудові маркетплейсів. Я вірю, що їхній досвід додасть Шафі в Бразилії істотне прискорення”, — зазначив співзасновник shafa.com.br Антон Єрмоленко.
Деталі угоди не розголошуються.
Читайте також –
Як стати лідером на ринку e-commerce. Історія компанії Rozetka