
Ролики тижня: Укрнафта, robota.ua, ПриватБанк, Наша ряба та Київхліб


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів та ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.
До професійного свята Укрнафта презентує натхненне відео про справжні “секретні інгредієнти” свого успіху. У динамічному ролику компанія показує, що головна сила — не лише технології, а насамперед команда: люди, які працюють із пристрастю, гумором, креативом і глибоким розумінням своєї справи.
Секрети компанії – це знання та досвід, креативність, натхнення, гумор, любов до своєї роботи.
Агенція BRND WGN створила для robota.ua не просто рекламну кампанію, а справжній мінісеріал з новим талісманом — Псом-Роботошукесом. Цей пухнастий і трохи роботизований герой тепер з’являється у популярних телевізійних шоу, таких як «МастерШеф», щоб органічно інтегруватись у впізнавані сюжети.
Як пояснює креативний директор BRND WGN Дмитро Горбенко, було важливо, щоб реклама стала природним продовженням шоу, а не виглядала як окремий рекламний блок. Саме тому було вирішено помістити Пса-Роботошукеса на культовий балкон «МастерШефа», де він дає поради, як «приготувати» резюме.
Головний дизайнер Владислава Піун додає, що ідея полягала в тому, щоб довести до максимуму емоцію захоплення, коли в собаки мотиляється хвіст. Пес-Роботошукес буквально злітає від радості за людей, які знайшли роботу з robota.ua, демонструючи переваги сервісу з особливим «вайбом».
Рекламна кампанія включає два спонсорські ТБ-ролики, спонсорську плашку та два радіоролики для мережі мультимаркетів Аврора. У радіороликах підкреслюється, що robota.ua допомагає знайти роботу, поки люди займаються своїми повсякденними справами, наприклад, роблять покупки.
ПриватБанк вирішив зробити хайпову кампанію і довести, що кешбек може бути не просто цифрою в додатку, а майже тактильним досвідом. Для цього банк випустив інноваційну рукавичку для вичісування пухнастиків у формі свого кешбек-логотипу «Привіт».
Креативна ідея подана як омаж на рекламу технологічних гаджетів: з максимальним пафосом та самоіронією. За задумом, рукавичка збирає шерсть, а клієнти — кешбеки та знижки. Головний меседж: кешбек — це не лише вигода, а й привід усміхнутися.
Рукавичка, що існує в єдиному екземплярі, є жартом, але також таким чином компанія анонсувала спеціальні пропозиції від E-ZOO та CatPaws у Приват24. Щоб скористатися вигодою, треба натиснути на долоньку в додатку.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Бренд Наша Ряба, який асоціюється в українців із сімейними традиціями, вирішив здивувати споживачів. Окрім запуску нової лінійки ковбас вищого ґатунку, бренд презентував незвичну для себе рекламну кампанію.
Головним героєм ролика став анімований півник-стендапер, який із гумором звертається до аудиторії, відповідаючи на одвічне питання: «що було перше: курка чи яйце?». Цей креативний хід є елементом масштабної кампанії, що використовує трендовий культурний код для спілкування із сучасною аудиторією.
Голосом героя став відомий комік Влад Куран із «Ветеранів космічних військ». Його впізнаваний, іронічний та доброзичливий тембр ідеально доповнив образ. За словами креаторів, Куран був першим, хто спав на думку для озвучки, а сам персонаж отримав прізвисько «Куркан».
Нова рекламна робота показує, що Наша Ряба не боїться експериментувати. Завдяки такому підходу, бренд ефективно доносить інформацію про новинку до широкого кола споживачів, від тих, хто пам’ятає перші реклами, до покоління Z.
Alviva group, найбільший виробник хлібобулочної продукції в Україні, запускає масштабну рекламну кампанію для лінійки Super toast. Замість звичної реклами бренд створив перший в історії українського хлібного ринку повноцінний музичний кліп, що позиціонує хліб не лише як продукт харчування, а як джерело натхнення та гарного настрою.
Креативна концепція ролику, що отримав назву «СуперХліб! СуперХіт! Super toast від КиївХліб!», будується навколо ідеї “дофамінового” джерела кулінарного натхнення. У центрі сюжету — родина, що танцює, готує та насолоджується життям, де тостовий хліб стає епіцентром радості та невимушеності.
За словами Дмитра Даниловича, CMO Alviva group, ролик поєднує танцювальний ритм, просту мелодію та зрозумілий текст, що дозволило створити справжній 45-секундний «дофаміновий» хіт. Відео є частиною масштабної кампанії, що охоплює діджитал-платформи, радіо, зовнішню рекламу та навіть метрополітен.
Ролик не лише просуває продукт, але й змінює уявлення про хліб як такий, роблячи його сучасним, стильним та надихаючим. Це сміливий експеримент, який демонструє, що бренди готові адаптуватися до запитів аудиторії та спілкуватися з нею мовою музики та розваг.