
Ролики тижня: TA-DA!, ISEI, Uklon, Bonjour та оживший Назарій Яремчук


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів та ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.
У вересні TA-DA! стартувала з проєктом “СпортСереда”, який за перші три тижні зібрав понад 3000 учасників через мережу. Ініціатива просувається ритейлером за допомогою серії розважальних роликів: у новому відео компанія показала поєдинок між «лінивим понеділком» та «спортивною середою». Понеділок звично відкладає все «на потім», а середа доводить, що для легких вправ не потрібен спортзал чи форма – лише бажання рухатися.
Ролик спрацював як легке нагадування: почати займатися спортом можна вже сьогодні. А миттєва винагорода на шопінг у TA-DA! щосереди перетворює покупки на день приємних заощаджень.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Компанія ISEI до свого 10-річчя створила зворушливе відео, що фокусується не на продуктах, а на емоційному зв’язку та життєвих змінах клієнтки. Промо ролик передає ідею, що догляд за собою — це не просто косметика, а відображення життєвого шляху та змін особистості.
Протягом 10 років ISEI був поруч із тими, хто сміється, плаче, закохується та росте. Цей ролик — данина справжнім, невідфільтрованим моментам життя кожної жінки.
Відео демонструє емоційну подорож: від першого крему «на всі випадки життя» до сироватки, без якої вже не уявити щоденний догляд. Кожна баночка на б’юті-полиці стає свідком того, як жінка йшла до своїх мрій.
Ролик підкреслює багатогранність жіночої ролі: «Ти різна. Ти можеш бути сильною, можеш бути втомленою… Ти мама, подруга, донька, кохана». Головний меседж: незалежно від ролі чи емоційного стану, ти завжди залишаєшся собою — найгарнішою, бо справжньою.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Український онлайн-сервіс виклику авто Uklon запустив рекламну кампанію «Your drive starts here. Uklon», який фокусується на корпоративній культурі та філософії бренду.
У центрі кампанії – відеоролик-маніфест, який демонструє, що рушійною силою технологічного бренду є не лише код, а й драйв, енергія та спільна мета команди. У ролику показано внутрішній світ компанії Uklon та людей, які створюють сервіс. Нам показують залаштунки, які зазвичай залишаються за кадром: від брейнштормів та тестування нових функцій до спільних обідів та підтримки.
Ключовий меседж ролика: «Your drive starts here» («Твій драйв починається тут») та «ми драйвимо їхню індустрію».
Uklon позиціонує себе як команду, що працює з високою енергією, постійно тестує та змінює досвід, а не просто кнопки. Це маніфест про те, що інновації — це результат злагодженої роботи команди, де «схожі рухи, один темп» і головне — «питаємо, як ти, а потім — що на сьогодні».
Керуючись принципом, що успішну ідею не варто змінювати, маркетологи Bonjour вирішили надати нове дихання своїй найбільш впізнаваній рекламній кампанії. Культовий ролик 2006 року, який свого часу став «розривом шаблону» для виведення десертів на український ринок, був відтворений для нової цільової аудиторії у TikTok.
Центральний елемент кампанії — чоловіки у бездоганній формі та фірмових фартухах, які обдаровують жінок компліментами. З огляду на зміну суспільних норм за майже 20 років, перед брендом постало питання: чи не спровокує це звинувачення в об’єктивізації чоловіків? Однак, ризик виправдався. Аудиторія відреагувала здебільшого захопленням, ностальгією та гумором, високо оцінивши повернення «guilty pleasure» свого дитинства. Реакція доводить, що вдала, емоційно заряджена ідея здатна перемогти сучасну чутливість.
@bonjourua Даруємо романтичні обійми та довершені десерти 🍮 #BonjourKONTI
Через 45 років українська музична спадщина знову на вінілі. 21 жовтня у рамках проєкту Re:Yaremchuk виходить перевидання альбому «Незрівнянний світ краси» Назарія Яремчука.
Хоча автентичність запису збережена, візуальне оформлення стало справжнім арт-об’єктом. Художник Даніель Скрипник створив фантазійну, глибоку обкладинку, естетика якої надихнула агенцію Bickerstaff на несподіваний хід. Команда створила коротку анімацію, в якій образ Яремчука «ожив» завдяки штучному інтелекту. Це унікальне поєднання класики та інновацій повертає один із найкращих зразків української музики широкій аудиторії.
Посмотреть эту публикацию в Instagram