Ролики тижня: Сільпо, Епіцентр, Etnodim, Kochut, SOVA

Ролики тижня: Сільпо, Епіцентр, Etnodim, Kochut, SOVA

Сьогодні
  201
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів та ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.

Сільпо

Мережа Сільпо вирішила відзначити День відновлення незалежності України особливим способом й оголосила збір книжок російською мовою, щоб переробити їх на папір, на якому надрукують нову українську художню книжку.

У магазинах Сільпо з’явилися спеціальні візочки з позначкою «Книжковий русайклінг». Саме сюди можна покласти книжки російською — будь-якого жанру і в будь-якому стані. Мета ініціативи — зібрати 80 тонн російськомовних книжок. 

Після сортування вся макулатура буде передана на переробку, а на отриманому папері видавництво Ранок надрукує книжку української авторки. Для Гостей  Сільпо»це чудовий спосіб очистити полиці від небажаної літератури та зробити свій внесок в українську культуру.

Збір книг проходить у Києві, Одесі, Харкові, Львові та інших містах. Повний перелік адрес магазинів можна знайти за посиланням.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Сільпо (@silpoua)

Епіцентр

У новому відео до свого 22-річчя Епіцентр ділиться вдячністю клієнтам і запускає масштабну акцію з розіграшем 22 мільйонів балів. У новому відеоролику ритейлера розповідається про те, як компанія разом із покупцями підтримує країну та розвивається.

Глядачам пояснюється, як можна взяти участь в акції: достатньо зробити покупку на суму від 2000 грн із карткою «Вигода», зареєструвати чек через QR-код або сайт і відкрити одну з восьми «магічних коробок». Кожна коробка містить гарантований виграш — від 50 до 100 000 бонусних балів.

Ролик поєднує святковий настрій, емоційний меседж про вдячність та конкретні інструкції для участі в акції.

Etnodim

До Дня Незалежності Etnodim організовує благодійний показ фільму «Вавілон ХХ» у кінотеатрі Жовтень. Сеанс відбудеться за підтримки державного кіноархіву Довженко-Центр.

«Вавілон ХХ» — режисерський дебют Івана Миколайчука, одного з найзнаковіших митців українського поетичного кіно. У цій роботі він звертається до української міфології та архетипів, визначаючи жанр картини як бувальщину-небилицю. Сюжет стрічки складно переповісти — її варто побачити на власні очі, адже чуттєве й тактильне в ній говорить гучніше за раціональне. Перед початком сеансу дослідниця Etnodim Соломія Лебяк проведе 30-хвилинну лекцію про контекст та культурне значення фільму.

Виручені кошти з продажу квитків ми передамо на підтримку Довженко-Центру — інституції, що зберігає й оживляє українське кіно, дбайливо працюючи з візуальною історією країни.

Кінопоказ відбудеться 24 серпня о 14:00 — квитки доступні до придбання на офіційному сайті кінотеатру.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Etnodim (@etnodim)

Kochut

Ювелірний дім Kochut до Дня Незалежності представив срібну підвіску «Батьківщина-мати». Прикраса стала частиною благодійної колекції, а весь прибуток від її продажу буде спрямований через платформу UNITED24 на закупівлю роботизованих комплексів у межах збору «Сталеві союзники». Автори підкреслюють образ не як монумент, а як живу силу, що захищає та надихає. Додатково серед донорів від 10 доларів розіграють три ексклюзивні підвіски з золотим щитом.

“Ми поглянули на символ по-новому — і з глибокої поваги до жіночої сили народилася прикраса, що втілює не сталь і монументальність, а живу силу української жінки. Не як символ сили, що наступає, а як образ жінки, яка діє та тримає. Яка захищає. Яка міцно стоїть між темрявою й тими, кого любить”, – зазначили в компанії.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Ювелірний дім KOCHUT (@kochut_jewelry)

Ювелірний дім SOVA

Ювелірний дім SOVA та бренд Frolov презентували п’яту співпрацю. Вона стала ювелірним продовженням двох колекцій бренду Frolov — «Ivasyk» та «Брудна як ангел». Колекція прикрас поєднує символізм казки з українського фольклору та енергію панк-естетики — свободу і виклик. Усі прикраси — унісекс, виконані зі срібла — у білому металі та з позолотою.

Центральні образи у прикрасах — Лебідка та Змія — переосмислені персонажі з казки про Івасика. Вони втілюють дуальність, що завжди притаманна казкам: добро і зло, ніжність і спокусу.

Ще один напрям колекції — панк-естетика: хрести, шипи, ланцюги та заклепки, що успадкували зухвалий, бунтарський дух нульових та дев’яностих. Серед прикрас — масивні підвіси-хрести на ланцюжках із срібних кульок, чокери, моносережки, персні-печатки, браслети, брошка, а також мінімалістичні сережки для багатошарової стилізації. У цій інтерпретації хрест стає знаком сили й перемоги.

Вперше в прикрасах SOVA використані автентичні швейні кристали Swarovski — прозорі та чорні. Саме ці кристали є впізнаваним елементом стилю FROLOV, їх традиційно використовують у пошитті сценічних та вечірніх образів бренду.

У колекції є і благодійна складова — як і в усіх наших спільних колекціях.

Ексклюзивно до запуску створене лімітоване видання книги «Івасик» — 200 примірників із підписом Івана Фролова. Усередині — переосмислена казка та схованка для прикраси, аби вона була частиною історії, до якої хочеться повертатися.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Ювелірний дім SOVA (@sovajewels)

 

До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку