Ролики тижня: Родинна Ковбаска, Оболонь, Київстар, Cemark та Vodafone Ukraine

Ролики тижня: Родинна Ковбаска, Оболонь, Київстар, Cemark та Vodafone Ukraine

07.07.2024 09:00
  317
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.

Родинна Ковбаска

Мережа Родинна ковбаска запустила нову рекламну кампанію “Відчуй літо!”, в якій нагадують українцям, що літо – це час для смачних пікніків з їхньою гриль-продукцією.

“В нелегкі часи важливо вміти розслабитися та зробити “тимчасовий relax”, як в однойменний пісні Ivan Navi. А пікнік зі смачним м’ясним грилюванням – це саме те, що потрібно для такого відпочинку. Тому ми створили спільне з цим співаком відео про гарний пікнік з гриль-продукцією від Родинна ковбаска”, – пояснили в компанії.

Оболонь

Fedoriv Agency розробила нову рекламну кампанію для українського бренду пива Оболонь. У серії відео роликів показано як українці відпочивають на пляжі, дивляться футбол, концерт у клубі з улюбленим напоєм. “Колись ми разом прокинемося вранці на березі моря влітку, і нам зовсім нікуди буде поспішати. Колись ми так затусимо в клубі, що навіть охорона аплодуватиме нашим танцям. Колись у фіналі чемпіонату світу на останній хвилині наші заб’ють у ворота збірної Аргентини… Фу-у-ух, колись видихнемо. А поки працюємо, воюємо, донатимо. А ще згадуємо, як було, і мріємо, як буде”, – так в агенції пояснюють сенс реклами.

Київстар

Компанія Київстар в новій рекламі розповіла про бонуси, які можна отримати при переході на Київстар Контракт. “Ви отримуєте знижку 50% на плату за тариф на чотири місяці, дві бонусні Суперсили, захищений номер та можливість відстрочувати платіж? Так ось питання, чого ви ще не перейшли?”, – запитує українців мобільний оператор.

Cemark

Український виробник цементу Cemark випустив маніфест на підтримку будівельників.

У новій кампанії Cemark підтримали будівельників і створити емоційний маніфест, аби сказати: «Ми з вами. Ми поділяємо вашу відповідальність на всі 100%». 

Розробкою рекламної кампанії займалась агенція Arriba!, яка вже не вперше співпрацює з Cemark – одним із лідерів ринку цементу в Україні, що входить до міжнародної групи CRH та об’єднує Миколаївцемент, Подільський цемент та Одеський цементний завод. 

Vodafone Ukraine

Мобільний оператор Vodafone Ukraine запустив рекламну кампанію для просування свого тарифу Vodafone Turbo зі швидкісним мобільним інтернетом. У ролику оператор проводить експеримент, щоб з’ясувати – хто швидший – найшвидша тварина на землі чи мобільний інтернет в тарифі Vodafone Turbo.

 

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Олександр Черніцький, Mandarin Plaza Group: Чому доречно відкривати Ocean Mall навіть під час повномасштабної війни (+презентація 360)

Олександр Черніцький, Mandarin Plaza Group: Чому доречно відкривати Ocean Mall навіть під час повномасштабної війни (+презентація 360)

Олександр Черніцький, голова правління Mandarin Plaza Group, девелопера та оператора найбільших українських ТРЦ, зокрема,...
time icon  
  54
Усі новини ринку