Ролики тижня: Prom, Епіцентр, Vodafone, lifecell та ProCredit Bank
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.
Prom
Найбільший маркетплейс України Prom запустив нову рекламну кампанію “Чорна п’ятниця на носі”, над створенням якої працювала агенція Taktika. Задача була не лише підкреслити низькі ціни, а й виділитися серед конкурентів.
Щоб не загубитися у загальному шумі Чорної п’ятниці, агенція Taktika вирішила не ускладнювати, а зрозуміло й прямо нагадати, що “вона на носі”: “В цій рекламній кампанії в нас максимально просте та зрозуміле повідомлення. На нашу думку, для таких світових сейлових подій як Чорна п’ятниця такий підхід — найкращий варіант. Адже подія сама по собі створює багато шуму. В ньому варто не загубитися, бути чіткими та зрозумілими. Люди все одно шукатимуть знижки, а така кампанія — це як вказівник «тобі до нас» без зайвого сенсового навантаження”, – пояснив креативний директор Taktika Роман Гурбанов.
В роликах та віжуалах показані герої, які роблять покупки онлайн, а на ніс їм помістили позначку знижки. Тим самим виділили те, що товари за низькими цінами на Промі — прямо перед ними. Так розкрився основний меседж цієї кампанії: «Чорна п’ятниця на носі, а знижки на товари — на Промі».
Епіцентр
Нова героїня Галереї Деко, малого бренду Епіцентру – леді Деко – у відеоролику запрошує відвідати цей магазин. Зараз тут можна не лише купити меблі та приємні дрібнички для інтер’єру, але й виграти сертифікат на 100
Vodafone
Компанія Vodafone у рамках великої рекламної кампанії, що просуває послугу зміни оператора зі збереженням номера, запустив новий ролик «Ролі змінюються, а номери лишаються». Це відео стало продовженням кампанії «Все змінюється, а номери залишаються». Режисером обох робіт є відомий український режисер, володар кількох кінопремій Антоніо Лукіч.
У короткому відео показано, що попри роки та зміну ролей, головні цінності та дружба не змінюються. А разом з тим – і номер мобільного телефону. «Герої ролика дорослішають і стають справжніми героями нашого часу. Та незмінними залишаються дружба, любов, турбота про своїх. Так само як і номери телефонів, що дають змогу дзвонити тим, хто близький нашому серцю», — розповідає начальниця департаменту бренду та комунікацій Vodafone Україна Ніна Власюк.
Як і в першому відео, музичним супроводом у відео є композиція Кузьми Скрябіна «Старі фотографії», яка підсвічує ідею відео та створює теплу ностальгічну атмосферу.
lifecell
Мобільний оператор lifecell також презентував рекламну кампанію щодо перенесення мобільного номера. Основний герой ролика – Чайка-Переключайка, що уособлює свободу, мобільність та можливість трансформації. Цей волелюбний птах передає дух “наймолодіжнішого” та “вільно-мобільного” оператора країни lifecell. До того ж, ім’я цієї птахи легко римується і легко запам’ятовується.
«Поява чайки на кораблі завжди вважалася добрим знаком і символом удачі. Це можна сказати і про появу такого персонажа в нашій рекламній кампанії. Хоча ми трохи змінили її поетичний образ, впевнені, що він позитивно спрацює», — пояснив креативний копірайтер в lifecell Віктор Антропов.
ProCredit Bank
Уже другий рік поспіль разом ProCredit Bank з разом з Fedoriv Agency кидають виклик стихійному консюмеризму під час гарячого сезону розпродажів. “Поки ви ще не встигли витратити всі заощадження на знижках, ми підготували нову роботу. Сподіваємося, вона допоможе вам зробити крок до фінансової свободи, а також подбати про довкілля”, – так у Fedoriv Agency прокоментували новий рекламний ролик, у якому вони закликають цього року менше купувати пилу, а заощаджені кошти покласти на депозит.