Ролики тижня: Prom, Нова пошта, Rozetka, Cher’17, Укрзалізниця

Ролики тижня: Prom, Нова пошта, Rozetka, Cher’17, Укрзалізниця

10.11.2024 09:00
  340
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.

Prom

Prom разом з креативною агенцією Taktika розробили річну категорійну кампанію. У 16 роликах оживають герої, створені на основі опитувань і портретування реальних клієнтів: «кайдаші», «супермами», «ремонтники» та інші. Фішка кампанії — голоси співробітників Taktika та Prom, які замінили професійних акторів дубляжу.

Prom провели дослідження та визначили п’ять ключових ролей покупців та декілька додаткових. Кожен герой — це не просто персонаж, а зібраний образ з реальних звичок, потреб і фраз з глибинних інтерв’ю.

«Іноді у брендів в стратегії є один узагальнений портрет цільової людини, за яким маркетинг-команда та агенція міряє відповідність креативу. Але у випадку Prom такий кейс неможливий, бо тут купують мільйони покупців сотні тисяч абсолютно різних товарів. Тому, спираючись на ключові ролі, ми створили для Prom 16 роликів для просування топових і сезонних категорій товарів. Нам здалося це класним ходом для продуктового креативу — оживити їх, вкласти в їхні репліки людські інсайти, ще й озвучити нашою командою і командою клієнта, щоб зберегти людяний вайб», — каже креативний директор Taktika Роман Гурбанов.

Разом з анімаційним продакшном Taktika створила для кожного персонажа одяг, зачіски, деталі, які відображають стиль життя кожного героя. Щоб образи були живими та правдивими, окремі цитати з глибинних інтерв’ю справжніх покупців напряму йшли в репліки анімованих героїв.

Нова пошта

Нова пошта розпочала проєкт «Грай за Україну», амбасадоркою якого є тенісистка Еліна Світоліна. Мета проєкту — об’єднати суспільство і нагадати людям, які виїхали за кордон, що вони залишаються українцями навіть через тисячі кілометрів від дому. А також мотивувати їх діяти, перемагати на своєму полі у свій спосіб і присвячувати ці перемоги Україні. 

Адже велика перемога України складається з мільйонів малих перемог. Досягнення бувають різні: спортивні чи життєві, великі чи маленькі, гучні або непомітні для когось, проте будь-яке з них заслуговує бути розказаним і почутим. 

Щоб взяти участь, потрібно поділитися своєю історією перемоги на сайті, поширити її в соцмережах з хештегом #грайзаукраїнузНП та отримати унікальний сувенір у відділенні Нової пошти чи поштоматі. 

Проєкт реалізується в Україні, а також Польщі та Німеччині. Для проєкту Нова пошта випустила лімітовану серію червоних тенісних м’ячів з автографом Еліни Світоліної — як символ єднання і важливості діяти.

Rozetka

Маркетплейс Rozetka до дня шопінгу створив рекламний ролик зі співаком Павлом Зібровим. У відео він наспівує відому народну пісню “Ти ж мене підманула”, але з іншими словами, та розповідає, що на розетці з 6 до 12 листопада є купа товарів зі знижкою, як-то телевізор, навушники, павербанк, робот-пилосос та ще багато іншого. 

Cher’17

Український модний бренд Cher’17 8 листопада відкрив новий магазин у Вінниці. Анонс відкриття бренд зробив у формі гумористичного відео. У ролику показано урок в школі, на якому вчителька, яку грає відома українська акторка Тамара Яценко, запитує учнів про історію розвитку бренду Cher’17. Таня Парфільєва (вона ж співзасновниця Cher’17) відповідала на питання вчительки про те, у якому році був заснований бренд, коли відкриється вінницький магазин Cher’17 та за якою адресою він буде знаходитись.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от CHER’17 (@cher17.ua)

Укрзалізниця

До Дня залізничника Укрзалізниця опублікувала ролик, в якому блогерка Даша Квіткова спробувала себе у ролі охоронниці. 

Працівники Укрзалізниці провели блогерці інструктаж, після якого їй пощастило попрацювати з воєнізованою службою охорони київського вокзалу. “Спеціально до Дня залізничника, мала за честь попрацювати охоронницею пліч-о-пліч з воєнізованою службою охорони київського вокзалу. Укрзалізниця для мене — це далека дорога, поцілунки на прощання, чай з вафлею ввечері, MacCoffee зранку, стукіт коліс, розмови до ночі. Або очікування тої самої зустрічі на колії з міцними обіймами… Дуже люблю ці подорожі з особливою атмосферою і вдячна за них усім неймовірним людям, які працюють на українській залізниці”, –  написала на своїй сторінці в Instagram Даша Квіткова. 

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Dariia Kvitkova 🇺🇦 (@kvittkova)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку