Ролики тижня: Maudau, Київстар, OnebyOne, Сільпо, Київхліб
СьогодніЩотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів та ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.
У новому ролику Maudau разом із креатором Olehofren показали, що навіть геніям бракує спільного ґрунту — поки не з’являється спільний кошик. Сократ, Да Вінчі й Ньютон намагаються домовитись, але розмова швидко переходить у драму з філософськими криками та зіпсованим полотном. І лише посилання на спільний кошик від Maudau рятує ситуацію.
Функція працює просто — створюєш кошик, ділишся з ким треба, разом додаєте покупки, а потім хтось один оплачує. Геніально — як для геніїв. Хоча Да Вінчі, здається, все ще трохи на емоціях :)
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Компанія Київстар у новому ролику зробила промо нової послуги “Все разом”, що пропонує мобільний зв’язок, домашній інтернет та Київстар ТБ в одному тарифі за вигідною ціною з одним платежем.
У відео домашні улюбленці героя відео – акваріумні рибки та кішка Соня. Рибки знову і знову запитують кішку, чому їх господар такий щедрий, що він робить і що загалом трапилось. А кішці доводить щоразу пояснювати про вигідний тариф, який об’єднує все разом. Мета реклами – підкреслити вигоду від такої пропозиції, яка має відразу кілька переваг.
Модний бренд OnebyOne запустив рекламну кампанію під гаслом “Be the one”. У серії відеороликів показано різні кумедні ситуації, в яких жінки намагались створити ідеальну атмосферу, але щось обов’язково йшло не за планом. Те зрештою все завершувалось добре, бо головне – це впевненість в собі, гарний настрій та вміння змінювати усталені правила, якщо потрібно.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Відомий стендап-комік та волонтер Василь Байдак сів за касу в магазині Сільпо, щоб особисто запросити клієнтів мережі на свій благодійний сольний стендап у Палаці спорту, який відбудеться 26 жовтня. Увесь прибуток від концерту піде на Сили оборони України.
“І хто ми такі, щоб не поділитися з вами цієї хі-хантською новиною! Буде абсурдно, гумористично, іронічно, смішно, реалістично – все в стилі Байдака”, – зазначили в мережі. Тож, “якщо вам хочеться “побайдакувати, подонатити і нахіхікатися від душі”, то купуйте квиточки вже зараз. Команда Сільпо обіцяє, що теж там буде.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Виробник хлібобулочної продукції Alviva Group створив ремікс на свій бренд-джингл “Toast! Toast! Super Toast!”. Toast! У новому відео під ритмічну музику рухаються усі – DJ, брейкдансери, сім’я за сніданком і навіть тости у тостері.
Це продовження рекламної кампанії, що націлена на перепозиціонування тостового хліба як сучасного, стильного та lifestyle-продукту. Основна мета — побудувати емоційний зв’язок із новою, переважно молодою аудиторією, яка цінує креатив та розважальний контент.