Ролики тижня: KFC Україна, Puma, Bolt Food, Nasha Ryaba та промо програми Національний кешбек

Ролики тижня: KFC Україна, Puma, Bolt Food, Nasha Ryaba та промо програми Національний кешбек

03.11.2024 09:00
  657
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.

KFC Україна

У KFC задумались: що робить українську кухню улюбленою? Крім притаманних продуктів, певних рецептів і звичаїв приготування, це самі українці, які є головними поціновувачами національних страв. Саме це спостереження й лягло в основу рекламної кампанії, яку бренд розробив з агенціями Idealers та Media First Ukraine. Побачити її вже можете на телебаченні, в мережі інтернет та на ОТТ-платформах.

“Наше нове меню — це спосіб подякувати українцям за довіру до бренду та надати їм страви, близькі за духом. Ми раді створити досвід, який відчувається як рідний та справжній,” — зазначають у KFC Україна.

Puma

Блогерка Даша Квіткова та олімпійський чемпіон з плавання Михайло Романчук представили нову зимову колекцію від Puma — Winterized. В новому кампейні герої демонструють можливості насолоджуватися силою природи у всіх її проявах навіть за найхолодніших температур. А разом з цим раз доводять, що зимовий одяг може з легкістю балансувати між якістю, комфортом та яскравими відтінками. 

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Dariia Kvitkova 🇺🇦 (@kvittkova)

Bolt Food

Кур’єри сервісу доставки їжі Bolt Food у рекламній кампанії стали перекладачами “смачномови”. 

«Bolt Food працює на українському ринку з жовтня 2020 року. До сьогодні бренд завойовував долю ринку, використовуючи виключно конверсійні інструменти, але, оскільки конкуренція в категорії зростає, прийшов час подумати про brand equity та диференціацію бренду відносно конкурентів», — розповідає маркетинг-директор Bolt в країнах Центральної, Східної Європи та Азії Сергій Костя

Основну увагу в промо кампанії зосередили на формуванні позитивного іміджу кур’єрів, які є обличчям бренду на кожному етапі взаємодії з клієнтами. Це рішення відповідає комунікаційним цілям та допомагає сформувати «людяний» образ бренду. Для відео обрали локації, куди найчастіше замовляють їжу: на роботу, додому та навіть в парк. 

«Ми замовили їжу в офіс і штормили ідеї, в основному всі члени команди говорили, одночасно смачно жуючи. І в цей момент стало зрозуміло, що це і є правда життя, яка має лягти в основу ідеї — коли їжа смачна, люди не можуть втриматись, щоб не спробувати її, навіть якщо доведеться говорити з повним ротом», — каже креативний директор агенції Rockets Сергій Артеменко.

Nasha Ryaba

Бренд Наша ряба нагадав, що з їх напівфабрикатами можна зустрічати друзів зі смаколиками й водночас відпочивати. Це можливо, бо приготувати страву з маринованими курячими стегнами, гомілками чи крильцями простіше простого, а результат – справжня насолода. Достатньо поставити курку в духовку або підсмажити на пательні – і можна відпочивати чи в лісі, чи на морі, чи просто на дивані.

Національний кешбек

Креативна агенція I am idea розробила комунікаційну кампанію для програми Національний кешбек, ініційованої Міністерством економіки України та за підтримки Visa. 

Слоган «Усі в плюсі, коли купуєш українське», який було створено для популяризації платформи «Зроблено в Україні» також використовується в рекламній кампанії “Національного кешбеку”.

«Змінити імідж українських товарів це довгий шлях. Ми вже зробили перший крок з попередньою кампанією «Усі в плюсі», аби дати людям мотивацію купувати і знайомитися з українськими товарами. Програма національний кешбек — це наступний крок до цієї мети. І в комунікації ми хотіли підкреслити цей зв’язок, що кешбек це ще один чудовий плюс українських товарів», — розповідає креативна копірайтерка в I am idea Валерія Артеменко

Режисером ролика став Дмитро Голумбевський, а за продакшн відповідала компанія Lumiere Production. Головним героєм відео став той самий персонаж, який презентував державу в минулій кампанії. На думку команди I am idea, саме такими мають бути взаємини країни та громадян — легкими, дружніми та впевненими. 

Нагадаємо, що відповідно до програми “Національний кешбек” українці зможуть отримувати 10% кешбеку за купівлю товарів вітчизняних виробників. Ці гроші можна використати, наприклад, на донат ЗСУ, оплату комунальних послуг чи навчання.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку