Ролики тижня: KFC Україна, Puma, Bolt Food, Nasha Ryaba та промо програми Національний кешбек

Ролики тижня: KFC Україна, Puma, Bolt Food, Nasha Ryaba та промо програми Національний кешбек

03.11.2024 09:00
  299
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.

KFC Україна

У KFC задумались: що робить українську кухню улюбленою? Крім притаманних продуктів, певних рецептів і звичаїв приготування, це самі українці, які є головними поціновувачами національних страв. Саме це спостереження й лягло в основу рекламної кампанії, яку бренд розробив з агенціями Idealers та Media First Ukraine. Побачити її вже можете на телебаченні, в мережі інтернет та на ОТТ-платформах.

“Наше нове меню — це спосіб подякувати українцям за довіру до бренду та надати їм страви, близькі за духом. Ми раді створити досвід, який відчувається як рідний та справжній,” — зазначають у KFC Україна.

Puma

Блогерка Даша Квіткова та олімпійський чемпіон з плавання Михайло Романчук представили нову зимову колекцію від Puma — Winterized. В новому кампейні герої демонструють можливості насолоджуватися силою природи у всіх її проявах навіть за найхолодніших температур. А разом з цим раз доводять, що зимовий одяг може з легкістю балансувати між якістю, комфортом та яскравими відтінками. 

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Dariia Kvitkova 🇺🇦 (@kvittkova)

Bolt Food

Кур’єри сервісу доставки їжі Bolt Food у рекламній кампанії стали перекладачами “смачномови”. 

«Bolt Food працює на українському ринку з жовтня 2020 року. До сьогодні бренд завойовував долю ринку, використовуючи виключно конверсійні інструменти, але, оскільки конкуренція в категорії зростає, прийшов час подумати про brand equity та диференціацію бренду відносно конкурентів», — розповідає маркетинг-директор Bolt в країнах Центральної, Східної Європи та Азії Сергій Костя

Основну увагу в промо кампанії зосередили на формуванні позитивного іміджу кур’єрів, які є обличчям бренду на кожному етапі взаємодії з клієнтами. Це рішення відповідає комунікаційним цілям та допомагає сформувати «людяний» образ бренду. Для відео обрали локації, куди найчастіше замовляють їжу: на роботу, додому та навіть в парк. 

«Ми замовили їжу в офіс і штормили ідеї, в основному всі члени команди говорили, одночасно смачно жуючи. І в цей момент стало зрозуміло, що це і є правда життя, яка має лягти в основу ідеї — коли їжа смачна, люди не можуть втриматись, щоб не спробувати її, навіть якщо доведеться говорити з повним ротом», — каже креативний директор агенції Rockets Сергій Артеменко.

Nasha Ryaba

Бренд Наша ряба нагадав, що з їх напівфабрикатами можна зустрічати друзів зі смаколиками й водночас відпочивати. Це можливо, бо приготувати страву з маринованими курячими стегнами, гомілками чи крильцями простіше простого, а результат – справжня насолода. Достатньо поставити курку в духовку або підсмажити на пательні – і можна відпочивати чи в лісі, чи на морі, чи просто на дивані.

Національний кешбек

Креативна агенція I am idea розробила комунікаційну кампанію для програми Національний кешбек, ініційованої Міністерством економіки України та за підтримки Visa. 

Слоган «Усі в плюсі, коли купуєш українське», який було створено для популяризації платформи «Зроблено в Україні» також використовується в рекламній кампанії “Національного кешбеку”.

«Змінити імідж українських товарів це довгий шлях. Ми вже зробили перший крок з попередньою кампанією «Усі в плюсі», аби дати людям мотивацію купувати і знайомитися з українськими товарами. Програма національний кешбек — це наступний крок до цієї мети. І в комунікації ми хотіли підкреслити цей зв’язок, що кешбек це ще один чудовий плюс українських товарів», — розповідає креативна копірайтерка в I am idea Валерія Артеменко

Режисером ролика став Дмитро Голумбевський, а за продакшн відповідала компанія Lumiere Production. Головним героєм відео став той самий персонаж, який презентував державу в минулій кампанії. На думку команди I am idea, саме такими мають бути взаємини країни та громадян — легкими, дружніми та впевненими. 

Нагадаємо, що відповідно до програми “Національний кешбек” українці зможуть отримувати 10% кешбеку за купівлю товарів вітчизняних виробників. Ці гроші можна використати, наприклад, на донат ЗСУ, оплату комунальних послуг чи навчання.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Василь Даниляк, СЕО ОККО: Ми йдемо в проєкти з окупністю до шести років в напрямки, дотичні до нашої основної сфери діяльності

Василь Даниляк, СЕО ОККО: Ми йдемо в проєкти з окупністю до шести років в напрямки, дотичні до нашої основної сфери діяльності

СЕО групи компаній ОККО Василь Даниляк та голова Асоціації ритейлерів України Андрій Жук в ході чергового випуску...
time icon  
  107
Усі новини ринку