Ролики тижня: Файно Маркет, Сільпо, Novus, Нова пошта та Київстар

Ролики тижня: Файно Маркет, Сільпо, Novus, Нова пошта та Київстар

25.02.2024 09:00
  1172
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.

Файно Маркет

Центральноукраїнська мережа магазинів Файно Маркет запустила серію анімаційних роликів, де розкриває свою місію «Добросусідства». Щороку компанія втілює благодійні ініціативи у межах корпоративних цілей сталого розвитку та надає персональні знижки.

“У час коли навколо нас багато стресу та страху, ми хочемо підтримати наших сусідів, стати опорою та бути каталізаторами позитивних змін на територіях, де є Файно Маркет. “Творимо простір добрих” – це заклик до дій та підтримки довготривало маніфесту “Добросусідство”. Добрих справ має більшати”, – розповідають представники мережі магазинів.

Перший анімований ролик Файно Маркет презентував у середині січня цього року. Його мета надихнути якомога більше людей долучатися до корисних справ.

Вже за два тижні після старту компанія презентувала другу серію «Великі зміни починаються з нас». У ролику розкривається маніфест добросусідства — «творимо простір добрих». Співпраця з волонтерами, допомога дітям та батькам, що опинилися у скрутній ситуації, збори для захисників, годівля тварин у притулках, а також захист довкілля — це частина добрих справ соціального напрямку, що підтримує мережа та її покупці.

Ритейлер анонсує, що невдовзі випустить й третю серію мультфільму “Творимо простір добрих”.

“Файно маркет – це вже не просто магазин біля дому, де люди роблять щоденні покупки та приходять на каву”, це місце підтримки, де гуртуються однодумці – “Простір добрих”. У 2024 році відкриваємо новий важливий соціальний напрямок, завдяки якому разом з сусідами створюватимемо затишне середовище у містах, громадах та поселеннях”, – зазначають у мережі.

Cільпо

Історія Насті та Максима Бутових, які знайшли одне одного на сайті знайомств від Сільпо та одружилися, надихнула ритейлера дати нову назву часнику в усіх своїх магазинах — Часничок сімʼї Бутових.

У лютому 2022 року Сільпо вперше запустив сайт знайомств, на якому користувачі отримують потенційну пару за спільними вподобаннями в їжі. Анастасія з Житомира зареєструвалася на сайті та написала Максиму 14 лютого 2022 року. На сайті знайомств їх обʼєднав «пекельний часничок».

Невдовзі після знайомства Насті та Максима в Україні почалася повномасштабна війна. Дівчина тоді жила в Житомирі, а хлопець у Луцьку, тож вони спілкувалися онлайн. Вперше їм вдалося побачитися через пів року — у червні 2022-го. Максим регулярно приїжджав до дівчини в Житомир, а у грудні освідчився їй. Після того пара оселилася разом у рідному місті Насті, а на початку 2023 року відсвяткувала весілля. У липні в подружжя народилася донька, яку назвали Софією.

Дивіться відео, як розвивалися стосунки пари:

Цього року Сільпо запустив оновлену версію сайту знайомств з новими запитаннями про їжу та любовними передбаченнями. Тож, кожен може спробувати знайти там свою пару.
 

Novus

Мережа Novus продовжує знайомити свою аудиторію з новим позиціювання на ринку, головним слоганом якого є “Робимо, бо любимо”. Цього разу ритейлер створив лаконічне, але промовисте відео про власне виробництво, у якому показав як пекарі, кулінари та продавці турботливо готують страви, випікають запашний хліб та створюють кондитерські вироби. 

“Харчуватись смачно і поживно, не витрачаючи при цьому особливих зусиль на приготування їжі – насправді дуже легко. Варто лиш скуштувати страви із кулінарії Novus. Тут точно кожен знайде улюблену їжу, адже в асортименті Novus – десятки страв на будь-який смак”, – зазначають в компанії.

Нова пошта

Нова пошта запустила серію роликів, у яких розповідає про зручність використання поштоматів для відправляння та отримання посилок. 

У кожному відео за допомогою намальованих декорацій, макету поштомата та людської руки показано, як зручно користуватись цим видом послуг у будь-яку погоду, як легко відправляти речі навіть без пакування, а за потреби ваші речі будуть зберігатись у поштомати стільки, скільки потрібно.

Київстар

Компанія Київстар пустила у своєму застосунку гру “Оце від серця”, де за такі звичні дії як поповнення рахунку, витрачання хвилин та інтернет можна отримувати подарунки від мобільного оператора. У рекламному ролику наочно показано, як дівчина живе своїм звичним життям, спілкується телефоном, купує речі в інтернет-магазині, донатить і отримує за це приємні подарунки від Київстар.

“Поповнюйте рахунок, витрачайте хвилини та інтернет, донатьте. Власне робіть те, що і зазвичай і отримуйте за це подарунки в застосунку Мій Київстар. Оце від серця!”, – наголошують в Київстар.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку