Ролики тижня: Епіцентр, Територія Мінімальних цін, Сільпо, Cher’17 та Solmar
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.
Епіцентр
Мережа Епіцентр створила відео ролики про усі переваги шопінгу в Галереї Деко, де можна купити декор і милі дрібниці для домівки, посуд, кухонне приладдя, одяг для дому та ще багато іншого.
В компанії стверджують, що розуміються на справжньому мистецтві краси та затишку і допомагають у його створенні своїм клієнтам. А зараз в магазинах Галереї Деко ще й знижки до -70% на посуд, текстиль, подарунки та квіти.
Територія мінімальних цін
Останніми роками ставлення українських жінок до 8 березня суттєво змінилось. Якщо раніше майже кожен в нашій країні сприймав цей день як свято жіночності та краси, то зараз частіше згадують історичне значення цього дня, який у всьому дні сприймається як день відстоювання прав жінок.
Територія мінімальних цін вирішила самостійно дослідити, як це свято зараз сприймається українськими жінками та чоловіками та провела опитування серед своїх клієнтів. Результати опитування ви можете побачити у відео.
Сільпо
Ще два роки тому мережа Сільпо створила проект під назвою “Солов’їна”, у кожному випуску якого Андрій Шимановський пояснює граматику української мови, показує її красу та розкриває значення рідковживаних слів. Цього року вийшов новий сезон “Солов’їної”, в останньому випуску якого Андрій розглянув найтиповіші помилки, які допускають працівники помилки. Перегляньте обов’язково! Можливо ви також робите такі помилки у спілкуванні з касирами?
Cher’17
Модний український бренд Cher’17, який зараз активно розвивається та відкриває свої магазини по всій Україні, створив зворушливий ролик, закликавши кожну жінку сказати собі “дякую”.
“Подякуй собі, бо твій шлях особливий і ніким раніше не пройдений. А ось-ось почнеться його новий поворот! Одягай найгарнішу сукню, загадуй найсміливіше бажання і нехай цієї весни точно здійсниться”, – нагадує кожній українці Cher’17. Якщо вам зараз потрібна порція ніжності та натхнення, обов’язково подивіться цей ролик.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Solmar
А от модний бренд Solmar у своєму промо ролику, присвяченому випуску нової базової колекції одягу, нагадав, що бути собою — це база. Обличчям нової кампанії стала українська співачка Анна Трінчер, яка розповідає, що не варто бути хорошою для всіх, бо все, що треба — це просто бути собою.
Solmar та Анна Трінчер створили цілий маніфест, у якому із закликом бути собою. “Дозволь собі бути справжньою: лити сльози, коли боляче, сміятися на весь голос, коли радісно, ділитися емоціями, коли вони переповнюють. І хто б що не говорив, пам’ятай, що в тебе є ти. Справжня ти”, – наголошує бренд.
Посмотреть эту публикацию в Instagram