Ролики тижня: Comfy, Територія мінімальних цін, Burger King, Volkswagen та перший за 150 років ребрендинг Heinz

Ролики тижня: Comfy, Територія мінімальних цін, Burger King, Volkswagen та перший за 150 років ребрендинг Heinz

11.06.2023 09:00
  1348
Дарія Осіїк

Новий ролик “КРАЩ” від Comfy, сайт для всієї родини від Територія мінімальних цін, свято Чікен Роял від Burger King, ірраціональна любов шанукальників до продуктів Heinz та рятівне дистанційне управління у новому поколінні Touareg Volkswagen.

Comfy

Мережа побутової техніки та електроніки Comfy випустила пустила новий анімаційний ролик в рамках своєї маркетингової кампанії «КРАЩ». У ролику анімаційний персонаж рок-жаба грає на гітарі та виконує хіт “КРАЩ”, а закадровий голос пояснює, що то  “КРАЩ” – це позначка товарів в магазинах Comfy, які “топ за свої гроші”. Таких товарів в магазині багато, ще й додаткова приємність – доставка до квартири за одну гривню.

“Місце, де всього вдосталь для дітей і для дорослих” – саме так позиціонує в новій відеорекламі мережа Територія мінімальних цін свій онлайн-магазин termincin.ua

Нещодавно компанія оновила свій бренд та сформувала чітке позиціонування на ринку як сімейного магазину, де можна за доступними цінами задовольнити потреби та забаганки кожного члена сім’ї та знайти товар для будь-якої події чи пори року. Саме про це у віршованій формі розповідається в новому ролику “все там є, а сайт один”.

Burger King

У новому ролику від Burger King показано, що часом навіть часом жодна реклама не може змусити деяких людей змінити свої вподобання. Події ролику під назвою «We Give Up» починаються у 1960-х, коли чоловік дивиться рекламу Воппера. Далі він переміщується крізь десятиліття, змінючи стиль і зачіску, і кожного разу він натикається на різноманітну  оригінальну рекламу від Burger King: постери, дирижабль, жінка, яка використовує навушники у формі воппера для прослуховування касетного плеєра, реклама на автобусних станціях та білбордах. Але усі ці маркетингові зусилля не змогли змінити смакові вподобання чоловіка, і він все одно продовжує замовляти Чікен Роял.

«У Burger King ми десятиліттями робили наш культовий Воппер героєм, – говорить директор з питань бренду та комунікацій Burger King у Великобританії Соко Нуньєс де Села. – Цього року ми вирішили змінити статус-кво і відзначити улюблену страву фанатів – Чікен Роял. Ця проста, але самодостатня ідея нагадує про Воппер протягом багатьох років, а також нагадує гостям, що хоча ми і є домом цього бургера, ми також є домом для найулюбленішого курячого бургера у Великобританії, Чікен Роял».

Burger King U.K. оголосив 7 червня своїм першим в історії Днем Чікен Роял. Акція прийшла на зміну акції Whopper Day, у рамках якої 18 травня 2022 року через додаток можна було отримати купон на безкоштовний Воппер.

Heinz

Вперше за свою 150-річну історію компанія Heinz дебютувала з єдиною глобальною ребрендинговою та маркетинговою платформою, що підкреслює «ірраціональну любов» шанувальників до приправ та пропозицій бренду. У рекламному відео в рамках ребрендингової кампанії показано, наскільки сильно можна втратити голову від любові до продуктів Heinz. Шалені фанати у відео роблять татуювання Heinz, йдуть у гості з улюбленим кетчупом замість вина, носять пакетики з приправами у своїх сумочках, тайком приправляють сосусом Heinz страви в ресторані, цуплять пляшечки у готелі та намагаються пронести банки через контроль безпеки в аеропорту. Ось така ірраціональна любов.

«Прагнучи об’єднати бренд під єдиною глобальною платформою, ми занурилися у світ наших споживачів і виявили, що всіх їх об’єднує одне: ірраціональні зусилля, на які вони йдуть заради продуктів Heinz», — сказала директор з розвитку бренду Діана Фрост.

Бренд сподівається, що його новий імідж покаже споживачам, що це почуття взаємне, і компанія з таким же ентузіазмом, як і її шанувальники, прагне створювати найкращі продукти.

Volkswagen

У новій рекламі Volkswagen показано, як за допомогою дистанційного керування можна з комфортом виїджати з парковки, навіть якщо авто затиснуте іншими автомобілями. У відео з гумором показано, як власник Touareg без проблем викочує свій автомобіль з місця для паркування, де він затиснутий між Audi TT і A4. Це розчаровує власників невеличкої хімчистки через дорогу, адже зазвичай вони отримували замовлення від водіїв, які бруднили свій одяг, намагаючись протиснутись до свого авто на щільно запаркованій стоянці. 

https://www.youtube.com/watch?v=WuHPqdwltQE


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку