Ролики тижня: Bogika, lifecell, Галичина, Dove та Lipton
Дивіться чергову добірку найцікавіших роликів від українських та міжнародних брендів – різні історії сучасного материнства від Bogika, нова іміджева кампанія від lifecell, надихаючі спостереження карпатського йогурту Галичина за відважними українцями, а також пишнотіла героїня відеогри, яка бореться з монстрами у ролику Dove, та очевидна абсурдність від американського чайного бренду Lipton.
Bogika
Бренд української натуральної косметики Bogika створив відеопроект до Дня матері, в якому жінки з різних сфер розповіли про сучасне материнство. У проекті взяли участь десять героїнь, які розповіли, чим кожна з них наповнюється та які джерела енергії знаходить, щоб відновлювати свої запаси сил, турботи та любові, якими щодня наповнює сім’ю та світ навколо себе.
Цим проектом команда бренду Bogika поставила за мету надихнути і підтримати кожну маму та жінку, що тільки планує материнство, щоб вони побачили, що всі жінки різні, але однаково прекрасні у ролі матері.
lifecell
Компанія мобільного оператору lifecell вперше за п’ять років запустила іміджеву кампанію, ключова ідея якої – зв’язок долає все.
Зараз з’язок з рідними та друзями важливий як ніколи. Після чергових обстрілів ворога майже мільйони українців чекають на повідомлення від близьких “все добре”, “я ок”, “все нормально”. Тому у відеоролику до нової кампанії бренду lifecell показано, який шлях долають ці найочікуваніші слова за допомогою якісного мобільного зв’язку.
Галичина
Бренд молочних виробів Галичина створив зворушливий ролик про карпатський йогурт Галичина, який за понад рік великої війни подорожував всією Україною і був поруч з українцями з різних куточків країни.
У відео розповідається як йогурти через власну кришечку бачили як відбудовувались оселі на Київщині й Слобожанщині; як збирають волонтерську допомогу на Поділлі та Волині, а потім розвантажують її на Херсонщині та Запоріжжі; як незламні українці підтримували одне одного від Закарпаття до Донбасу.
Цією історією бренд транслював свою місію підримувати кожного українця, де б він не був.
Dove
Бренд Dove у новій рекламній кампанії виступив проти сексуалізації жінок в комп’ютерних іграх. Героїнею нового ролика стала зd-дівчина, яка більше не хоче носити вузькі обладунки з великим декольте.
На початку анімаційного ролику показано як сексуальна героїня відеогри, одягнена у обтислі обладунки, відважно бореться з монстром під епічну музику. Однак після завершення зйомки епізоду гри, героїня повертається у свою гримерку, з величезним полегшенням знімає незручні утягуючі лати, стирає червону помаду, і виявляється звичайною дівчиною з пишними формами. Коли лунає дзвінок, сповіщаючи про початок зйомки наступного епізоду, героїня кілька секунд розглядає себе у дзеркалі, порівнюючи з нереалістичною картинкою її персонажа у грі, а потім вирішує більше не одягати сексуальні обладунки і йде боротися з монстром у зручному одязі, який не приховує її реальну фігуру.
Цим роликом бренд Dove закликав зробити віртуальну красу реальною, наголосивши, що зараз 74% жіночих образів у відеоіграх досі лишаються неінклюзивними та занадто сексуалізовані, тому бренд разом з Unreal Engine та ком’юніті “Жінки у іграх” вирішили змінити цю ситуацію.
Lipton
Чайний бренд Lipton у рамках нової рекламної кампанії для просування свого нового прохолодного напою на американському ринку випустив серію роликів, у кожному з яких показана очевидно абсурдна ситуація, що підводить до висновку, що немає нічого більш очевидного, ніж холодний чай Lipton Hard Iced Tea.
Від боса верхи на механічному бику в офісі до фотокабінки, перетвореної на сеанс олійного живопису — ці комічні історії пропонують свіжий погляд на міцний чай.
«З новим брендом завжди є трохи більше творчої свободи, і це ще веселіше, коли ви можете запропонувати ідеї на кшталт «давайте поставимо механічного бика посеред офісного простору», — заявивили представниці агенції Founders, Кеті Рейд та Крістін Мізусіма, які стоять за ідеєю створення нового продукту.