Ролики тижня: lifecell, Фокстрот, Eva, robota.ua, Біло

Ролики тижня: lifecell, Фокстрот, Eva, robota.ua, Біло

15.09.2024 09:00
  844
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.

lifecell

Ще кілька років тому питання “вільно чи мобільно?” було не просто риторичним. Коли українці обирали між економією і якістю зв’язку, зміна оператора часто означала прощання з улюбленим номером і довгий процес сповіщення всіх контактів. Тарифні плани були або занадто обмеженими, або надто дорогими. Але тепер все змінилося, адже lifecell дає можливість не обирати між якістю, наповненням і ціною.

«Ми завжди прагнули не тільки запропонувати найкращі тарифи, а й створити емоційний зв’язок із нашими клієнтами. Тому ми раді представити нову іміджеву кампанію під слоганом “Вільно мобільно”, яка демонструє нашу відданість ідеї безкомпромісного зв’язку», — розповідає керівниця департаменту маркетингових комунікацій lifecell Аві Щупак.

Новий рекламний ролик, створений агенцією Isobar Ukraine, відображає цю ідею через просте і зрозуміле повідомлення: «Можна обирати, але навіщо, якщо можна не обирати? Поєднуй і спілкуйся вільно та мобільно — це lifecell».

Фокстрот

5 вересня Фокстрот офіційно презентував концепцію «ХОЧ?» – новий підхід у покупках, що спрощує процес вибору товарів, допомагає покупцям швидко знайти техніку, яка найбільше відповідає їхнім бажанням і очікуванням.

«Фокстрот – ритейлер з найбільшим досвідом, тому він детально розуміється на побажаннях в техніці і точно знає, що хоче кожен. Наша концепція «ХОЧ?» саме про це, – коментує сервісну новинку Олег Нікольський, маркетинг-директор Фокстрот. – Більше не потрібно витрачати години на пошуки того самого гаджету по магазинах або серфити простори сайту. Фокстрот заощаджує час, зусилля, а інколи і нерви наших покупців, підібравши гаджети, техніку для дому та інші товари за усіма вимогами».

Техніка й гаджети, позначені як «ХОЧ?», ретельно відбираються за кількома важливими критеріями:

  • якість – товари проходять професійний відбір, щоб відповідати високим стандартам якості;
  • популярність серед користувачів – відгуки та досвід реальних користувачів враховуються при виборі продукції;
  • вигідні умови покупки – Фокстрот забезпечує конкурентні ціни, зручні умови доставки, а також можливість використання кешбеку та придбання в кредит.

Пропозиція триватиме у магазинах Фокстрот, на сайті і в мобільному застосунку Foxtrot.ua на постійній основі. Перелік товарів з позначкою «ХОЧ?» буде регулярно оновлюватися.

Eva

У вересні мережа магазинів Eva традиційно відзначає день народження. З нагоди свого 22-річчя ритейлер запустив кампанію, слоганом якої стало звернення до основної цільової аудиторії: «Коли святкує Eva — ти вся в подарунках!».

Акційні ролики та віжуали зображають жінок, які просто посеред вулиці несуть надзвичайно велику кількість подарунків — настільки багато, що з-під масиву коробок видно лише ноги. Просту та промовисту концепцію запропонувала й допомогла втілити в життя креативна агенція Drama Queen.

“Ми навантажили героїнь кампанії купами подарунків, але для реальних клієнтів обрали максимально легку концепцію, де все зрозуміло з першого погляду: день народження у Eva, а вся вигода — тобі”, – пояснює керівник напряму маркетингу роздрібної мережі Eva Іван Прозоров.

robota.ua 

Київська креативна агенція BRND WGN створила рекламну кампанію для сервісу robota.ua. Кампейн має на меті показати, що знайти роботу зараз простіше, ніж будь-коли.

BRND WGN випустила два рекламні ролики, які показують, наскільки простим може бути процес пошуку роботи, коли є бажання та зручний сервіс. Перший ролик розкриває наявність функції пошуку роботи за місцезнаходженням, а другий інформує про легкість створення резюме за допомогою онлайн-конструктора. 

Усі інструменти сервісу robota.ua – це відповідь на запити та бажання людей. Вони й лягли в основу слогану “Хочеться? Знайдеться”, який став основою кампейну. “Хочеться людям працювати біля дому – ось пошук вакансій на карті. Хочеться не тупити самому над резюме – ось конструктор резюме. Ми взяли це за основу і додали ствердну відповідь, що у нас на всі ваші “хочеться” щось точно “знайдеться”. Це апгрейд відомого виразу “Хочеться? Перехочеться!” на більш позитивне “Хочеться? Знайдеться з robota.ua” – розповідає партнер та креативний директор BRND WGN Дмитро Горбенко. 

Основним завданням BRND WGN було змістити фокус із роботодавців на шукачів роботи, відображаючи сучасні реалії ринку праці. Через низку чинників, таких як відтік кадрів за кордон, ринок суттєво змінився. Якщо раніше кандидати змагалися за найкращі вакансії, то сьогодні роботодавці активно шукають і залучають нових працівників. 

Біло

Креативна агенція Drama Queen створила кампейн для нового продукту Біло сиру-хмаринки. Головну роль у рекламі зіграла дизайнерка та рестораторка Даша Кацуріна

Центральним елементом кампанії є новий продукт Біло сир-хмаринка в упаковці 200 г, яка була задумана як корисний перекус. Цей сир має великі грудочки, які можна їсти руками безпосередньо з упаковки. Перед командою агенції стояла непроста задача   підштовхнути людей їсти кисломолочний сир сам по собі, без сметани, варення чи меду. 

В основі ідеї кампейну лежить метафора хмаринок, що символізують грудочки сиру Біло. Вона стала головним візуальним елементом усіх матеріалів кампанії: від ролика та пакування до цінників на поличках магазинів.

Героїнею ролика стала підприємиця Даша Кацуріна, яка приміряла два образи: казковий і реальний. Для ідеального світу Даша постала у вигляді мрійливої принцеси, а для “реального життя” самою собою. Дизайнерка отримує задоволення від насиченого темпу свого життя, а її мінімалістичний та трохи хаотичний стиль близький багатьом, хто живе у подібній швидкості. 

 

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку