Ролики тижня: Lacoste, Deichmann, IKEA та інші
Свіжа добірка найцікавіших роликів від зарубіжних брендів – Lacoste, Deichmann, BMW, IKEA та Who Gives A Crap.
Lacoste
До свого 90-го ювілею бренд із французьким корінням запустив серію роликів, в яких підкреслив унікальність своїх спільнот у різних куточках світу, яким однаково близькі цінності – французька елегантність, рух, знання, креативність і переосмислення, що плавно протікають протягом десятиліть.
Святкова кампанія показує серію «неможливих зустрічей», які сталися завдяки брендовому стилю та кіноматографу.
Рекламна кампанія зіставляє пари восьми субкультур, кожну з яких було знято у власному значущому місці та контексті, щоб підкреслити як їхні відмінності, так і неочікувану схожість – пошук унікальної симетрії в їхніх улюблених місцях, дивовижні паралелі в палітрі кольорів їхнього одягу та вражаючі контрасти між мінімалістичним і максималістським духом.
Завдяки потужності Lacoste кожен дует бере участь у неочікувано смішному модному діалозі, коли вони зустрічаються та встановлюють зоровий контакт у момент взаємної оцінки свого стилю. Два світи, які об’єднує розділений екран, доповнюють один одного. Кілька несподіваних споріднених душ пов’язані через Lacoste.
Deichmann
Напередодні Дня Матері німецький взуттєвий бренд Deichmann запустив рекламну кампанію в соціальних мережах із закликом, щоб усі діти робили своїм мамам компліменти.
У відеоролику показано молоду маму, яка під ритмічну електронну музику перераховує звичайні подробиці свого повсякденного життя з маленькою дитиною, показуючи наскільки воно непросте і закликаючи робити мамі компліменти за її турботу, витримку і зусилля.
BMW
Автомобільний бренд BMW для презентації нового електромобіля створила динамічний міні-фільм «The Calm», головні ролі у якому зіграли акторки Ума Турман та Пом Клементьєфф. Тизер фільму обіцяє семихвилинний триллер з першою у світі безшумною автомобільною погонею на електрокарі, де Ума Турман грає роль секретного агента, якому доручено доставити пакунок до Канн.
«Ми раді, що всі шанувальники кіно зможуть побачити «The Calm», — сказав віце-президент BMW з питань комунікації та взаємодії з брендами Стефан Пониква. — Коли ми замовили цей фільм, ми знали, що працюємо в рамках набору стандартів, створених завдяки значущості минулих постановок BMW Films, і ми пишаємося тим, що продовжуємо цю традицію з цією новою і захоплюючою сюжетною лінією».
Прем’єра ролика відбудеться на 76-му Каннському міжнародному кінофестивалі 17 травня, через 22 роки після серії роликів «Прокат», які розповсюджувались в інтернеті 2001 до 2002.
ІКЕА
У новій лаконічній рекламній кампанії «Proudly the Second Best» ІКЕА визнала, що діти завжди надають перевагу часу з батьками, а не іграм у спальні, облаштованій меблями від шведського бренду. Тому, підкресливши важливість часу, який батьки та діти проводять разом, ІКЕА показала асортимент меблів для маленьких дітей. «…смиренність – це цінність, яка живе в серці нашого бренду. Те, що батьки є першим вибором для своїх дітей, відображає це основне переконання. Неважливо, що ми поступаємося батькам, ми насправді пишаємося цим. За допомогою цієї кампанії ми сподіваємося поширити цю цінність бренду та відсвяткувати батьківство через кілька каналів», – прокоментувала генеральний менеджер з маркетингу, комунікацій, високочастотного та роздрібного дизайну в ОАЕ, Катарі, Єгипті та Омані в Al-Futtaim ІКЕА Карла Клумпенаар.
Who Gives A Crap
Бренд туалетного паперу Who Gives a Crap у своїй рекламній кампанії закликав людей рятувати планету знизу догори. За даними бренду, для виробництва традиційного туалетного паперу щодня знищується один мільйон дерев, і своєю першою глобальною кампанією екологічний бренд показав людям, що великі зміни можуть відбутися від того, що вони встають або, скоріше, сідають за те, у що вони вірять. Тобто, як стверджує бренд, якщо людина має сідниці, вона може бути активістом. Все, що потрібно зробити, це перейти на 100% перероблений продукт бренду B-Corp.