Ролики тижня: Spraga, Київстар, SOVA, Епіцентр та Guzema Fine Jewelry

Ролики тижня: Spraga, Київстар, SOVA, Епіцентр та Guzema Fine Jewelry

07.05.2023 09:00
  1244
Дарія Осіїк

Комбуча Spraga, яку варто спробувати, історії бізнес-амбасадорів від Київстар, анімаційна історія про дитячі спогади від ювелірного бренду SOVA, документальний фільм про українських волейболістів, створений за підтримки Епіцентр, та нові серії проекту “МОЇ” від ювелірного бренду Guzema Fine Jewelry. 

Комбуча Spraga

У 2022 році український виробник комбучі зробив ребрендинг та з “eat easy” перетворився на “Spraga”. Дослідження, яке передувало роботі над рекламною кампанією, показало, що великий відсоток людей ще навіть не куштував комбучу, а більшість має сумні спогади про “бабусин” чайний гриб. Аби змінити цю ситуацію, були розроблені ідея та меседж кампанії – “Раптом це твоє”, адже коли побачиш пляшку з таким написом, на підсвідомому рівні спрацює почуття власності – одразу захочеться взяти та спробувати напій.

Ідею було втілено у рекламному ролику, головну роль в якому виконав відомий актор театру та кіно Андрій Лідаговський, відомий за участю у стрічці «Мої думки тихі». Він вдало втілив образ хлопця, якому все ніяк не щастить скуштувати комбучу, бо його випереджають найнепередбачуваніші персонажі як-от касирка, що випиває комбучу, яку хлопець збирався купити.

Київстар

Компанія Київстар продовжує вдосконалювати свої Big Data сервіси для бізнесу і знайомити з ними. “Минулого року ми допомагали бізнесам втриматися і вирішити частину їхніх задач. Сьогодні цілі стали вищими, тому й інструменти, які ми пропонуємо, є технологічнішими і складнішими. Власники відомих брендів користуються ними і вже мають потрібні результати. Проте є й ті, хто ще не знає про ці можливості”, – розповідає Head of Marcom Київстар Юрій Чорненький

Київстар та креативники з агенції SHOTS вирішили продовжувати формат, у якому бізнесмени-амбасадори діляться своїми історіями. У нових роликах знялися вже відомі герої з минулої кампанії, але з новими історіями. Ресторатор Саша Жиляєв розказав, як запрошує людей до себе на пончики.

Власниця бренду одягу Даша Кацуріна розповіла, як знаходить “своїх” людей.

А новий герой, засновник мережі магазинів техніки ТехноЇжак Олексій Гулий, поділився складнощами при відкритті нової точки.  

SOVA

Ювелірний бренд SOVA створив чарівну анімаційну історію для промоції нової колекції прикрас FOR MOM. У ролику показана історія про дитячі спогади, де символічний метелик пролітає українськими краєвидами. Найтепліші моменти складаються з ніжних обіймів мами та спогадів про місця нашого дитинства. Спогадів, що пролітають над рожевим озером Херсонщини, карпатськими горами, пахнуть лавандовими полями. Адже кращі моменти дитинства — разом з мамою.

Епіцентр

На медіа-сервісі Megogo покажуть надихаючий документальний фільм “24” про життя і боротьбу українських волейболістів після початку широкомасштабної війни. Прем’єра стрічки, яка була знята Тарасом Герегою та Павлом Черепіним за підтримки компанії Епіцентр, відбулася на Megogo 2 травня. 

Ювелірний бренд Guzema Fine Jewelry продовжує створювати нові відео у рамках свого проекту “МОЇ”, який присвячений мові, її унікальності та свободі українського народу. Метою цього проекту є популяризація української мови, розкриття її краси та дослідження важливості рідної мови, як фактору об’єднання українців. У кожній новій серії “МОЇ” бренд знайомить глядачів із сучасними українськими літературними та культурними діячами, які розповідають свою історію. Маніфест проекту: “Моя Ї = МОЇ Мої відчуття. Мої думки. Мої спогади. Мої слова. Мої символи. Мої люди”.

Нещодавно бренд презентував нову серії “МОЇ”. Героїнею шістнадцятого сюжету українська фольклористка, співачка Марія Квітка.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку