Кращі ролики тижня: Starbucks-чай, Old Spice, Comfy і Сен-Тропе
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі. Comfy
Comfy
Компанія Comfy продовжує знімати кумедні ролики з Жекой і Дімоном з “Сен-Тропе”. Назва нового спільного творіння – “Шо воно так голосно?” В цей раз не обійшлося без масовки, щоб представити колонки Sony GTK-XB7 і “розкочать село”.
SodaStream
Ізраїльський бренд представив світ майбутнього без пластикових пляшок. За сюжетом пляшки знаходяться в музеї неприродною історії, де школярі можуть дізнатися про дивне плем’я минулого, що тягає за собою воду в пластику, щоб вгамувати спрагу. У рекламі знялися актори з «Теорії великого вибуху» Маїму Бялік і Крістіан Нерн, а також Ходор з «Гри престолів», який лише тиждень тому засвітився в рекламі KFC.
Starbucks
Starbucks попросив людей з різних країн розповісти про речі, які роблять їх щасливими. Всі приходять до однакового висновку, що “добре почуватися добре”. Таким чином, у спільному творенні з агентством 72andSunny, бренд прорекламував свій чай Teavana Starbucks.
https://www.youtube.com/watch?v=v7K4bh2qvDw
Three UK
Британська мобільна компанія Three UK, щоб показати абонентів майбутнього, схрестила лінивця і дельфіна. Новий тариф провайдера пропонує використовувати без обмежень потокові сервіси Netflix, TVPlayer, Deezer або Soundcloud, не витрачаючи при цьому мобільні дані. Таким дивним чином, на думку бренду, буде виглядати користувач, що використовує потокове відео без використання трафіку.
Old Spice
Не менш дивну рекламу представив Old Spice, намагаючись догодити підліткам та їх турботливим матусям. Можна було б пройти мимо, але 3 млн. переглядів на Youtube за один тиждень щось та значать.
https://www.youtube.com/watch?v=woXzxKid5qM
Читайте також
Кращі ролики тижня: Absolut, Adidas, Calvin Klein, The xx, KFC і Ходор з «Гри престолів»