Ролики тижня: Сільпо, Нова пошта, COMFY, Uklon та Територія мінімальних цін

Ролики тижня: Сільпо, Нова пошта, COMFY, Uklon та Територія мінімальних цін

17.12.2023 09:00
  843
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У цій добірці ми зібрали передноворічні ролики від українських рітейлерів та представників суміжних галузей.

Сільпо

Мережа супермаркетів Сільпо презентувала святковий ролик про чари дитячих очікувань і безмежну віру в диво як малечі, так і дорослих.

У зворушливому ролику маленька дівчинка, бешкетуючи, додала трішки дива різдвяного настрою дорослим відвідувачам супермаркету, поклавши у їхні кошики з покупками товари, що символізують свято. Слоганом ролику стали слова «повертаємо магію українського Різдва».

«Кожен крок у Сільпо — це можливість відчути дух свят, що живе сторіччями. З найсолодшими різдвяними ласощами для малечі, подарунками для близьких і навіть для наших чотирилапих друзів — «Сільпо» перетворює кожну покупку на частинку різдвяного дива». — розповіла мережа.

Нова пошта

Нова пошта разом запустила рекламну кампанію “Завтра буде 2.0”, яку розробила команда Fedoriv agency. Відеоролик зняв режисер Антоніо Лукіч.

За цей рік Нова пошта доставить близько 400 мільйонів посилок, а це 400 мільйонів людських історій. «Одну з таких мені розказала подруга. Вона так нас вразила, що ми взяли її за основу нашого сценарію. Вийшла чуттєва розповідь про те, як Нова пошта довіряють найцінніше», — ділиться арт-директор Fedoriv Оля Затинацька.

З простого сюжету, що складався з шести слів, треба було зробити справжнє кіно. Тому вибір впав на Антоніо Лукіча, для якого це вже друга робота для Нова пошта: «Я ставив собі особисте завдання розчулити глядачів цим роликом. Мені дуже подобається, коли будь-яка форма комунікації або мистецтва викликає у глядача почуття любові. А наша історія — це історія кохання».

Головну роль зіграв Женя Шумілов, актор у минулому, який просто тепер виборює наше завтра в лавах 3-ї штурмової бригади. Заради знімань його відпустили на один день.

Ролик планувався взагалі без музики. Але коли команда почула пісню «Родимка» від Nazva band і Tember Blanche, то зрозуміла, що вона створена для цієї історії. Ніби зріз двадцять третього року.

«Наша друга кампанія «Завтра буде» стверджує, що життя триває. Іде боротьба за нашу свободу, і люди вірять у майбутнє. Наша компанія так само в нього вірить. Люди довіряють найцінніші й найтепліші миті Нова пошта, адже ми завжди поруч. І якщо жити й боротися разом — завтра точно буде!» — каже маркетинг-директор Нова пошта Павло Даніман.

«Справжнім викликом стало зняти історію не гіршу, а навіть кращу за попередню. У першому ролику ми буквально доставляли в коробці сонце. Тому тепер вирішили зробити щось абсолютно інше. Але суть не змінилася — завтра буде!» — розповідає креативний лідер Андрій Латанський.

Comfy

Мережа техніки та електроніки Comfy продовжила традицію створення анімаційних іронічних роликів і в  короткому новорічному відео розповіла як пов’язані між собою Comfy , біг і диво. “..дізнавшись про різдвяні знижки до -50%, ти нарешті починаєш бігати. В Comfy”, – це і є справжнє диво, стверджує рітейлер.

Територія мінімальних цін

У ролику мережі Територія мінімальних цін головною героїнею стала собака Гільза, яка переконана, що святкова метушня та усі приготування її родини виключно заради неї. А от її господар думає, що вона переживає чи приготували подарунок і їй. Звичайно приготували, адже в Території мінімальних цін подарунки є усім. Ще й знижки та кешбек, щоб грошей точно вистачило на все, що треба.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку