Кращі ролики тижня: Reebok, Apple, Renault, Джордж Клуні і Чужі
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Reebok
Спортивний бренд Reebok представив дизайн кросівок Alien Stompers, приурочений виходу нової серії франшизи про ксеноморфів. Створена Крісом Хіллом і Хав’єром Джонсом пара взуття відсилає до класичної сутички Ріплі з Чужим. Обмежена партія буде доступна в продажу до 18 липня 2017 року за ціною $325.
Nespresso
Американські актори Джордж Клуні і Енді Гарсіа знялися в новій рекламній кампанії кавового бренду Nespresso. За сюжетом, заради того, щоб випити напій, герой Клуні потрапляє в різні класичні фільми, катаючись на машині з маппетами, то їдучи на байках або беручи участь у скачках. Актор співпрацює з брендом з 2006 року і навіть входить у консультаційну рада з питань сталого розвитку.
https://vimeo.com/214917797
Apple
Apple продовжує активно рекламувати можливості фотокамери iPhone 7 Plus. У новому романтичному відео Шанхай раптово стає безлюдним, даючи можливість героям ролика фокусуватися на найважливішому для фото і робити красиві портрети. Півмільйона переглядів на Youtube за чотири дні – явна ознака того, що функцію оцінили.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=60&v=waTteMeg4Ag
Renault
У минулому році компанія Publicis Worldwide у співпраці з виробником товарів для дітей Chicco Renault представила концепт дитячого ліжечка з основою, яка імітує рух автомобіля. Колиска активується за допомогою спеціального додатка, який може імітувати реальну поїздку в авто. У Renault оцінили ідею і створили реальну модель, яка надійде в продаж в 2018 році.
Pedigree
Бренд Pedigree випустив відео, приурочене Дню притулків для бездомних тварин. За сюжетом в клітках сидять люди, а милий песик заходить, щоб вибрати собі “вихованця”. Кумедний кліп бренд зняв в рамках глобальної кампанії Feed the Good за підтримки компанії BBDO New York.
https://www.youtube.com/watch?v=D-kU0nkcq-o