Кращі ролики тижня: McDonald’s, Calvin Klein, скандальна реклама з Карою Делевіль і тест голосу на чуттєвість
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
McDonald’s
Мережа фаст-фудів McDonald’s спільно з креативним агентством We Are Unlimited представила відеоролик, у якому жодного разу не згадується назва бренду. За сюжетом, головні герої намагаються вимовити назву, але її вирізають редактори. А вони обговорюють місце, де продається найсмачніша в світі Coca-Cola. На це питання пропонується відповісти глядачам.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=29&v=dl1USuDb79A
Rimmel
Косметичний бренд Rimmel запустив рекламну кампанію з британської топ-моделлю і актрисою Карою Делевіль. Правда її швидко заборонили, так як вона вводила в оману – для демонстрації «гранічного обсягу» туші для вій Scadaleyes Reloaded були використані накладні вії. Ролик переробили, проте весь супутній скандал не завадив зібрати відео півтора мільйона переглядів на Youtube за тиждень.
Calvin Klein
Американський бренд Calvin Klein представив весняно-літню колекцію нижньої білизни, в ролику для якої знялася Кірстен Данст і ще кілька відомих актрис, у тому числі 73-річна Лорен Хаттон. Режисером чорно-білого відео виступила Софія Коппола.
https://www.youtube.com/watch?v=6R2ScktVuHs
Nescafe
Найбільший в світі виробник розчинної кави Nescafе розробив лавку, яка “зближує людей”. Вбудовані датчики запускаються, як тільки на лаву сідають двоє, і механізм вкорочує лавку, присуваючи недолугих сусідів один до одного. Інновацію і реакцію людей на це відобразили в цікавому відео.
Skyn
Компанія Skyn пропонує протестувати голос користувача за допомогою бота в Facebook Messenger. Для цього необхідно лише записати кілька фраз в месенджері і бот оцінить голос на чуттєвість, загадковість, глибину і досвідченість. Кампанія запущена в рамках промо нової колекції презервативів Unknown Pleasure.