Кращі ролики тижня: KFC, Heineken, Київстар, O. Torvald і Джамала
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Київстар
Київстар влаштував “погоню” по екзотичній країні, щоб продемонструвати доступність роумінгу кожному. Типовий офісний працівник влаштовує відео-зв’язок з колегою і в цей момент у нього телефон вихоплює мавпочка. Відео розроблено компанією Serviceplan Ukrain.
Heineken
Бренд пива Heineken відправив чотирьох друзів у подорож у часі. За сюжетом вони потрапляють за часів римських легіонерів, на галери під час шторму, піднімаються в гори і летять на космічному кораблі. Всюди їх супроводжує пінний напій.
KFC
Мережа ресторанів громадського харчування KFC, в рамках кампанії навколо сендвіча Зінгер, представила нового полковника Сандерса. Ролик пародіює сцени з фільмів, коли NASA оголошує про важливе космічне відкриття або, наприклад, перемогу над інопланетним навалою. В ролі полковника Сандерса – голлівудський актор Роб Лоу.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=80&v=7YY4RfeX2Z4
Oriflame
Напередодні Євробачення було б дивно не побачити його зірок в тій чи іншій рекламі. Ось, наприклад, Джамала, крім появи на бордах VISA, знялася для рекламної кампанії Oriflame. У 2017 році шведський бренд представив нове позиціонування — «Краса як спосіб життя», саме це гасло і озвучене в нехитрому відео.
Чернігівське
Особою якого бренду стане Женя Галич із O. Torvald, було лише питанням часу. В результаті спільної кампанії «Вірю означає можу» він об’єднався з брендом «Чернігівське». Відео знято в стилі популярної сьогодні онлайн-трансляції нібито не за продуманим заздалегідь сценарієм.