Кращі ролики тижня: Ksenia Schnaider, Valentino, Ralph Lauren, Apple і “Скала”

Кращі ролики тижня: Ksenia Schnaider, Valentino, Ralph Lauren, Apple і “Скала”

30.07.2017 09:00
  775
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.

Apple

Компанія Apple випустила рекламну короткометражку з Дуейном “Скелею” Джонсоном у головній ролі. Напередодні прем’єри Джонсон опублікував в Twitter постер, який анонсує проект. Він назвав цей фільм “найбільшим, крутим, сексуальним і забавним”. За неповний тиждень – більше 12 млн переглядів на Youtube.

https://www.youtube.com/watch?v=ufBLI6bB9sg

Ralph Lauren

Американська актриса Джессіка Честейн стала обличчям першого за дев’ять років аромату Ralph Lauren. Новий жіночий парфум отримав назву Woman і слоган, співзвучний популярному сьогодні руху за гендерну рівність, Woman About All (“Жінка перш за все”). У рекламній кампанії вона предстала в класичному чорному смокінгу і вечірній сукні з відкритою спиною, натякаючи на “сміливу силу і жіночу грацію” аромату.

https://www.youtube.com/watch?v=B3to7GakPcI

Talkmore

Норвезька телеком-компанія представила сентиментальне відео про важливість взаєморозуміння в сім’ї. За сюжетом дівчинка-підліток не любить прибирати, при цьому робить селфі на фоні всякого безладдя, що дратує її батьків. Коли вона їде, то деякий час не пише їм, змушуючи їх сильно сумувати, поки одного разу не надсилає їм селфі на фоні розкиданих речей з написом: «Впевнені, що сумуєте за мною?» Відеоряд посилює музична композиція Елвіса Преслі «Always on my Mind» у виконанні Віллі Нельсона.

Valentino

Дочка британського виконавця Sting заспівала в промо нової pre-fall-колекції бренду Valentino. Примітно, що манера виконання 26-річної Еліот Самнер, яка виступає під псевдонімами Coco і I Blame Coco, дуже схожа на манеру батька. 26 липня представлені речі з’явилися в продажу в онлайн-рітейлера Mytheresa.com.

Ksenia Schnaider

Новий кліп Louis Tomlinson та Bebe Rexha “Back to You” – той самий випадок, коли дизайнерові не довелося вкладати ні копійки на підвищення впізнаваності бренду. Подвійно приємно, коли це український бренд, а у відео всього за один тиждень більше 15 млн переглядів, про що поспішили розтрубити ЗМІ.

Читайте також

Кращі ролики тижня: Under Armour, Walmart, IKEA, Burger King і Nestle


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку