Ролики тижня: Novus, Іntertop, М’ясомаркет, Щедрий Дар та чому «Усі в плюсі, коли зроблено в Україні»
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.
Комунікаційна кампанія «Усі в плюсі, коли зроблено в Україні»
У межах політики державної підтримки українських виробників та всеукраїнської економічної платформи «Зроблено в Україні» було запущено всеукраїнську комунікаційну кампанію «Усі в плюсі, коли зроблено в Україні», над якою працювали креативні агенції I am IDEA Agency та Lumiere Production.
“Ми щодня вибираємо, що купити. Але кожна витрачена гривня може працювати ще ефективніше, адже коли ми купуємо українське, то в середньому до 40% від вартості повернеться до держави й дасть більше можливостей для підтримки наших міст, наших людей і тих, хто нас захищає
Бо купуючи український сир, ковбасу, косметику, куртку або керамічну плитку, ми справді платимо зарплати людям на виробництві, оренду власникам складських і торгових приміщень, робимо внесок у пенсію нашим батькам і забезпечуємо можливість фінансування армії.
А ще посилюємо український бізнес і робимо економіку стійкішою, щоб країна була сильною та перемагала. Ні, це не означає, що однією покупкою ми розв’язуємо всі проблеми. Але коли так роблю я, ти, наші родичі, друзі, сусіди та колеги, то це вже система — і тоді ми посилюємо одне одного та Україну. Бо коли купуєш українське — усі в плюсі”, – пояснюються на платформі.
Novus
Мережа Novus до великодніх свят створила нову промо-кампанію, яка відповідно до нової комунікаційної стратегії бренду повинна викликати у клієнтів ритейлера приємні емоційні враження та формувати лояльніть до компанії.
У новому відео ролику мережа Novus розповідає про своїх майстрів смаку, які потурбувалися, щоб свято Великодня у родинному колі пройшло легко, затишно та смачно. “Завітайте до магазинів Novus, обирайте готові страви за власними рецептами та більше часу проводьте з близькими”, – закликає ритейлер.
Intertop
Лідер українського fashion-ритейлу, компанія Intertop, у співпраці з креативним агентством banda представили нову рекламну кампанію «Вдягнуся як завгодно», присвячену одягу. Головна ідея нової комунікації — в Intertop так багато одягу, що можна вдягатись як завгодно – як мак, як море, як бутон чи навіть трамвай!
Нова комунікація акцентує на тому, що Intertop – це вже не тільки про взуття. Останніми роками компанія працювала над створенням великого асортименту різного класного одягу. На всі випадки життя: є бренди повсякденного, спортивного, преміального одягу, зокрема й модні бренди типу The North Face, Dickies, Vans тощо. Всього аж 71 000 позицій. Але про це мало хто знає.
Тому в новій рекламній кампанії Intertop та banda та відповіли на одвічне питання: “Як же його вдягнутися?” Вийшла вайбова, іронічна та трохи мемна реклама, яку нереально пройти повз та яка б допомогла виділятись на онлайн та офлайн рекламних майданчиках.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
“Хоча ми давно продаємо не тільки взуття, у нас досі існує барʼєр, з яким ми постійно працюємо — що нас сприймають як взуттєву мережу. У новій рекламній кампанії ми закріплюємо думку, що в Intertop є одяг і його дуже багато, на всі випадки життя. Що ми є експертами в моді, підборі луків, продовжуючи робити покупки зручнішими, приємнішими та захопливими”, – коментує CMO Intertop Ukraine Марія Самплавська.
М’ясомаркет
Мережа магазинів М
Нова стратегія бренду —
Посмотреть эту публикацию в Instagram
У рамках кампанії М
«За участі режисера Олега Томіна, нам вдалося показати справжній ментальний зв’язок між сомельє і нашими покупцями. Бо ми знаємо, що вам потрібно, варто тільки про це подумати», — розповідає про нову кампанію керівниця групи формату Мʼясомаркет Тетяна Костиріна.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Щедрий Дар
Бренд Щедрий Дар у співпраці з креативною диджитал-агенцією New Strategies представив рекламний ролик, створений за допомогою штучного інтелекту. Головна ідея ролика — закріпити у свідомості споживача асоціацію того, що олія Щедрий Дар є обов’язковою частиною у процесі приготування смачної домашньої їжі у кожній оселі.
Рекламний проєкт повністю розроблений із використанням сучасних AI-технологій. Для генерації ідей та сцен було залучено Claude 3 Opus, візуалізація персонажів та сцен здійснювалась за допомогою Midjourney, а поліпшувалась — у Magnific AI та Playground AI, анімація створювалась у Runway, Pixverse, Haiper AI та Stabdle Video. Музичний супровід запозичено з радіоролика, а фінальна фраза з рухом губ персонажа реалізована завдяки новому функціоналу Lyp Sync у Runway.
Застосування інструментів ШІ дозволило пришвидшити процес створення ролика, скоротивши терміни виробництва з 2,5 місяця до 1,5 тижня.