
Varus підпише договір з ЄБРР щодо фінансування розширення мережі


Як тінейджери оцінюють такі бренди як Cropp, Town, Orange Club Outlet, Mohito, Sinsay, Reserved, House, O’Stin Ukraine, Colin’s, чим їх приваблюють ті чи інші магазини, як завоювати їх лояльність та отримати якісний зворотній зв’язок.
Олена Обухівська, менеджер з комунікацій Arricano, в авторській колонці для RAU про те, як зацікавити молоде покоління приймати участь в активностях девелоперів і завдяки цьому залучити їх до покращення досвіду брендів.
Підлітковий вік – це період опозиції, пошуку нових версій себе та самоствердження. Сучасні підлітки презентують зіткнення поколінь Z та Альфа. Ні з тим, ні з іншим дорослі ще до кінця не розібрались, як із ними спілкуватись та як «забрати» з гаджетів. Найти спільну мову із підлітками стало викликом і для батьків, і для педагогів. То як же із тінейджерами комунікувати молодіжним рітейл-брендам про свої цінності та конкурентні переваги?
У ТРЦ РайON, який розташований у густозаселеному районі Києва, ми провели експериментальний соціально-освітній проект Cool School: «Тінейджери у ролі таємних покупців», головними героями якого стали учні старших класів, їхні вчителі, fashion-бренди та їх продавці-консультанти. Усім учасникам проект настільки сподобався, що ми продовжили: «Тінейджирм у ролі кінокритиків» та «Тінейджери у ролі блогерів та інфлуенсерів».
Учні та вчителі – це одна з важливих сегментованих аудиторій ТРЦ РайON, адже навколо торгового центру розташовані десятки шкіл та освітніх центрів. Розвивати із ними взаємини та лояльність – це пріоритетне завдання для маркетингових комунікацій.
То як же залучити тінейджерів у fashion-союзники, коли в їхньому віці комфортніше бути в опозиції? І як розказати про моду та бренди, щоб вони почули?
Cool School у ТРЦ РайON – авторський проект компанії Arricano, у якому ми співпрацюємо із учнями та вчителями у форматі edutainment (education + entertainment). І якщо тінейджери не мають бажання слухати, що їм розповідають, то ми запропонували їм самим розказати про свої уподобання та поділитися враженнями. Так вони і стали таємними покупцями, оцінювали роботу продавців і відповідально заповнювали анкету. Їм було приємно, що їх думкою цікавляться.
Беззаперечний тренд сьогодення – постити в соціальних мережах селфі, фото, відео про те, що подобається, цікавить, у чому береш участь. Тому під час Cool School тінейджери створили низку фанових сторіз у мережах TikTok та Instagram із тегами брендів та власними інтерпретаціями. І даний юзерський контент ми «забрали» на медійні ресурси ТРЦ РайON. Адже споживацький контент про бренди має додаткову цінність: якщо більше тегають, значить, більше симпатизують. Тобто показник упізнаваності BDI (brand development index) у діджиталі зростає.
Результати анкетування про споживацькі мотиви школярів виявились цікавими та неочікуваними:
Лише 50% опитаних у проекті Cool School цікавляться цінностями та контентом, який пропонують fashion-бренди. Відповідно, іншій половині бренд-контент не є цікавим.
Щоб аргументувати дану закономірність, ми запитали, чи люблять тінейджери читати книжки. І саме ті 50%, яких цікавить інформація про бренди, люблять читати.
Висновок прямолінійний – якщо брендам важливо доносити про себе інформацію, залучати читачів у свій сторітелінг, варто формувати свою читацьку аудиторію і мотивувати їх читати книги, історії, цікавий бренд-контент. Ну і, звичайно, дивитись відео у TikTok, адже тінейджери – активні користувачі саме цієї соціально-розважальної мережі.
Головним показником ефективності на діджитальних каналах ми вважаємо охоплення, адже воно демонструє кількість та інформаційне покриття фоловерів. 77 324 – загальне охоплення Cool School у ТРЦ РайON упродовж тижня на Facebook та Instagram з інтеграцією fashion-брендів у комунікації торгово-розважального центру – Cropp, Town, Orange Club Outlet, Mohito, Sinsay, Reserved, House, O’stin Ukraine, Colin’s, які стали партнерами проекту «Тінейджери у ролі таємних покупців».
За результатами опитувань нам вдалося з’ясувати ставлення підлітків до кожного з брендів і які з цінностей чи атрибутів рітейл-бренду більше імпонували та впливали на формування їхньої думки. Ось декілька «найлайковіших» пасажів
Вектори маркетингових комунікацій сьогодні змінюються. Якщо раніше актуально було розповідати про себе, то тепер – збирати відгуки покупців, стимулювати створення юзерського контенту та пишатися, що споживачі самі пишуть та постять про бренди. А в нашому випадку – про ТРЦ РайON, тінейджерівський проект та tenant-mix у торговому центрі.
Читайте також –