
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Актори «Гри престолів» Емілія Кларк і Кіт Харінгтон стали обличчям нової рекламної кампанії Dolce & Gabbana. Відео присвячене чоловічому і жіночому ароматам Dolce & Gabbana The One. У проморолику актриса, яка зіграла Дейнерис Таргарієн, прогулюється шумними італійськими вулицями, пританцьовуючи, з’їдаючи тарілку пасти і спілкуючись італійськими жестами. У другому відео, з актором, що зіграв Джона Сноу, герой відвідує місцевий ринок і танцює з перехожими.
https://www.youtube.com/watch?v=Ebpjydeo3D4
https://www.youtube.com/watch?v=ZKqRjSeSeBY
Мобільний оператор Vodafone спільно з агентством Tabasco представили рекламне відео за мотивами роману Оруелла, де панує диктатура Голосу, і занурює глядача в естетику похмурої столиці Арканар з повісті Стругацьких «Важко бути Богом». Головну роль в ролику виконала солістка групи Onuka Наталія Жижченко, а відеоряд супроводжує її композиція Vidlik. Відео присвячене запуску тарифу Unlim 3G, який повністю орієнтований на спілкування через 3G.
Американський бренд Tommy Hilfiger представив тизер осінньо-зимової колекції TOMMYxGIGI. На відео популярна американська модель Джіджі Хадід танцює в нових речах і розповідає про їх створення. Тема колекції — рок-н-рол 90-х. Офіційна презентація колекції відбудеться на показі Tommy Hilfiger в Лондоні 19 вересня.
Мережа ювелірних супермаркетів Укрзолото представила нове відео зі зворушливим мотивом про роль прикрас у долі жінки з самого її дитинства. На думку бренду прикраса – це не просто аксесуар, а пам’ять про кожну важливу мить життя. На Youtube ролик зібрав вже понад 100 000 переглядів.
У мережі з’явилося чергове спільне творіння Comfy і полтавського реп-дуету Сен-Тропе. В цей раз Жека і Дімон сперечаються про те, скільки смартфонів в магазинах техніки, а кожне їх “ще більше” візуалізується. Відео на Youtube менш ніж за два тижні зібрало майже 500 000 переглядів.
Дивіться також наш попередній огляд –
Краща реклама тижня: Сільпо, Dior, Наталі Портман і пародія від McDonald’s