Краща реклама тижня (спецвипуск): рекламні ролики світових брендів, зняті в Україні

Краща реклама тижня (спецвипуск): рекламні ролики світових брендів, зняті в Україні

01.10.2017 09:00
  1394
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі. реклама

Практично тижня не проходить, щоб в мережі не з’явилася новина про черговий міжнародний бренд, який знімає свою рекламу в Києві. 22 вересня Facebook облетіла чергова така новина – зірку бойовиків Джейсона Стетхема помітили на зйомках на стадіоні НСК «Олімпійський». Для кого знімали відео, історія поки що замовчує. RAU зібрала добірку найбільш красивих рекламних роликів, знятих в Україні зарубіжними компаніями.

Diesel

Перед запуском осінньо-зимової рекламної кампанії в Instagram італійського бренду Diesel повністю видалили весь архів фотографій. «Досконалість — це нудно. Instagram — тим більше. Ось неідеальне новий початок», — написали в останній публікації. Першою фотографією в перезапущенном записі став кадр з нового кампейна бренду, в якому несподівано можна зустріти київські локації, наприклад недобудований міст-метро на Подолі. Рекламне відео під слоганом Go with the Flaw («Йди за недоліками») знімав французький режисер Франсуа Русселе, раніше відзначився роботами зі Снуп Доггом, Мадонною і The Rolling Stones. Зйомку в Києві проводили під керівництвом української студії Family Production.

Sodastream

У листопаді 2016 року українська студія Radioaktive film спільно з ізраїльською компанією Sodastream зняла в Києві рекламу за мотивами серіалу Гра Престолів. За сюжетом головний герой купує воду у пластикових пляшках, за що послушниця Септа Унелла (героїня 5 і 6 сезонів «Ігри престолів»), починає ходити за ним і таврувати ганьбою, пародіюючи сцену покарання Серсеи Ланністер з 10 серії 5 сезону популярного серіалу. Так вони йдуть по всьому магазину, а потім і крізь натовп людей на Андріївському узвозі і біля Києво-Печерської Лаври. В кінці Хафтор Бьернссон, зіграв Григора «Гору» Клигана, пояснює «в’язня», що пластик шкодить нашій планеті і представляє апарат для газування води. Цікаво, що у ролику можна помітити на полицях у супермаркеті українські продукти.

Lee Cooper

Британський бренд Lee Cooper знімав нове рекламне відео в Києві в червні 2017 року. Сюжет ролика розкриває мовою тіла український балет FAME, під керівництвом хореографа Богдана Урхова, а саундтреком до відео став сингл «Місто спить» українського рок-гурту Epolets. Девіз нової кампанії бренду — «Заяви про себе».

MAZDA

У грудні 2016 року японська автомобільна компанія Mazda зняла ефектне відео на недобудованому мосту в Києві, провідному з правого берега столиці на Троєщину. Бен Коллінз, більш відомий як гонщик Стіг з британського авто-шоу Top Gear, продемонстрував характеристики автомобіля, ведучи його наосліп і ховаючись від дрона.

Motorola

У серпні 2017 року в Києві також відзначилася американська компанії Motorola, яка вибрала українську столицю основною локацією для промо Moto Z і оновлених Moto Mods. У відео можна розглянути сім відомих місць столиці, одна з яких — станція метро «Житомирська».

Pepsi

Іноді міжнародні бренди знімають відео тільки для української аудиторії. Так, наприклад, навесні в районі Золотих воріт у Києві відзначилася компанія Pepsi. Мета рекламної кампанії – підтримка нового продукту без цукру в чорному дизайні. У відео знявся український співак і композитор Дмитро Шуров, більш відомий як Ріапобой. Разом з вуличним гітаристом Шуров виконав біля метро свій хіт «Родимки». Слоган відео «для класного концерту тобі не потрібна сцена, головне – це бажання».

Lacoste

Французький бренд Lacoste відправив героїв нового романтичного відео подорожувати у часі, щоб розповів про актуальність свого одягу. У рекламному ролику Timeless герої закохуються один в одного, після чого зустрічаються знову через століття. Над відео попрацювала українська студія Radioaktive Film, частина сцен зняла в Києві, зокрема на станції метро Видубичі, і у Львові на залізничному вокзалі.

Apple

І ще один зі свіжих прикладів зйомки в Києві. Хоча 18 секунд, знятих на Центральному залізничному вокзалі, встигли розкритикувати в мережі за те, що все одно ніхто не зрозумів, окрім українців, що це і де, варто віддати належне – під час презентації нових моделей техніки Apple не кожен день показують хоч що-небудь Східної Європи. Крок за кроком і, може, наступного разу відео будуть готувати вже українські креативщики, показуючи найкраще, що є в Україні. А показати є що, та й біля вокзалу є свої яскраві ракурси. А поки насолоджуємося Києва у відеоролику, присвяченому нової моделі розумних годин Apple Watch 3, і будемо оптимістами.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку