Краща реклама тижня: Marks & Spencer, Київстар та Гра престолів
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів та рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Shame of glory
Українська студія Radioaktive film спільно з ізраїльською компанією Sodastream зняла в Києві рекламу за мотивами серіалу Гра Престолів. За сюжетом головний герой купує воду у пластикових пляшках, за що послушниця Септа Унелла (героїня 5 і 6 сезонів “Ігри престолів”), починає ходити за ним і таврувати ганьбою, пародіюючи сцену покарання Серсеї Ланістер з 10 серії 5 сезону популярного серіалу. Так вони йдуть по всьому магазину, а потім і крізь натовп людей на Андріївському узвозі і біля Києво-Печерської Лаври. В кінці актор Хафтор Бьєрнсон, який зіграв Григора “Гору” Клигана, пояснює в’язневі, що пластик шкодить нашій планеті і представляє апарат для газування води. Цікаво, що у ролику можна помітити на полицях супермаркета українські продукти.
Marks & Spencer
Спільно з агентством RKCR/Y&R, рітейлер випустив різдвяний ролик про таємне життя дружини Санта-Клауса. У відео розповідається історія, як Місіс Клаус в таємниці від свого чоловіка вирішила допомогти хлопчикові Джейку, який протягом усього року сварився зі своєю сестрою, але напередодні свята вирішив зробити їй сюрприз. У Тwitter кампанію вже назвали однією з кращих в 2016 році серед різдвяних відео. Глядачі відзначають, що на відміну від конкурентів, реклама Marks & Spencer несе в собі ідею радості від дарування, а не володіння подарунком.
Київстар
В середині листопада Київстар спільно з агентством DDB Ukraine запустив кампанію в підтримку нової послуги, результатом якої стало відео за участю зірок українського телебачення Юрія Горбунова і Каті Осадчої. За сюжетом артисти виявилися в ресторані, де за кожне блюдо відповідає окремий офіціант.
Lancome
Французький парфумерний будинок Lancome презентував аромат La Nuit Trésor ще в 2015 році. Цієї осені Lancome випустив фланкер свого бестселера – La Nuit Tresor Caresse з більш пряною версією оригіналу, слідом за яким з’явилось нове відео в підтримку аромату. Обличчям кампанії знову стала Пенелопа Круз.
Apple
Apple випустив рекламний ролик про Macbook Pro під назвою Bulbs (“лампочки”), в якому порівняв ноутбук з найбільшими винаходами людства. У відео протягом півтора хвилин послідовно вибухають електричні лампи, а також показані кадри з інструментами, які використовувала людина в різні часи: кремень, окуляри, друкарська машинка, миша. Відео закінчується фразами «Ідеї рухають світ вперед. Представляємо інструмент для втілення ідей».