
Ролики тижня: Нова пошта, Maybelline, Безбар’єрні автошколи, CHER’17, а також «Донатна Валіза» від Bolt, Visa, УЗ та фонду «Повернись живим»


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Компанія Tough Slate Design представила новий брендинг вантажівок для мережі супермаркетів Сільпо. Причому не одним, а відразу двома роликами по 3 секунди кожний. Мета унікальною промальовування – зробити на робочих авто повноцінну зовнішню рекламу. Що ми отримаємо в фіналі, схоже, все ще таємниця.
Бренд солодких напоїв Pepsi, напередодні матчів 1/8 Ліги чемпіонів УЄФА, які пройдуть 14 лютого і 8 березня, випустив ролик “Вибач, люба!”, в якому просить відпустити чоловіків на футбол в День Валентина. За це обіцяє можливість виграти квитки у кіно в кінотеатр Multiplex.
За останній рік асортимент Rozetka настільки розширився, що з’явилася необхідність придумати дуже довге слово, щоб його описати. Для цього креативники компанії запустили ролики з довгими “товароописовими” словами на кшталт “прикрасо-кулоново” і “грошево-гаманценово”. Вийшло, як мінімум, забавно.
Мережа магазинів техніки та електроніки вирішила заглянути в 2117 рік і показати, що там. Для цього запустила серію роликів “Фокстрот. Майбутнє”, у яких розповідає різні цікаві історії про фантастичні інновації. Попереду всієї галактики, звичайно ж, сам Фокстрот.
Новим глобальним послом елітної марки нижньої білизни Coco de Mer стала Памела Андерсон. У першому ролику, з її участю, присвяченому Дню всіх закоханих, героїня приходить додому і починає вбиратися в спокусливу білизну, збираючись на побачення. Ну а фінал краще самим подивитися – вийшло яскраво і нетривіально.